فرمانده انتظامی شاهرود:
فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه طرح پارکبان توانست بار ترافیکی مرکز شهر را کاهش دهد، گفت: این طرح همچنین برای ۲۵نفر اشتغال‌زایی کرده است.
کد خبر: ۴۲۸۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴ 23 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، سرهنگ مجتبی اشرفی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به یک‌ساله شدن طرح اجرای پارکبان در شاهرود بابیان اینکه این طرح توانست در راستای تحقق شعار سال، اشتغال مستقیم را برای ۲۵ نفر از شهروندانفراهم کند، ابراز داشت: تاکنون بیش از ۳۵ هزار نفر از شهروندان در این طرح ثبت‌نام کردند که باید گفت این تعداد نشان دهنده استقبال خوب از این طرح بوده است.

سیدمجتبی اشرفی فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود - کراپ‌شده

وی استفاده همگانی از نقاط پارک به صورت عادلانه بین همه شهروندان را به عنوان یکی از مزیت‌های طرح پارک‌بان برشمرد و ابراز داشت: با اجرایی شدن این طرح شاهد کاهش چشمگیر ترافیک در هسته مرکزی شهر هستیم و همه افرا می‌توانند بنا بر ضرورت کاری در نقاط پرتردد شهر حضور داشته باشند و به راحتی کار خود را انجام دهند و این‌یکی از مصادیق تحقق شعار سال محسوب می‌شود.

فرمانده انتظامی شاهرود ضمن تقدیر از همه‌کسانی که در این طرح با عوامل پارکبان و پلیس راهور همکاری دارند، ابراز داشت: احصا برخی نواقص و کمبودها در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به مردم یکی از الزامات این طرح است و هدف ما رضایتمندی مردم و جلوگیری از اتلاف وقت آنان در ترافیک شهری به شمار می‌رود.

اشرفی تاکید کرد: یگان نیروی انتظامی درراه خدمت به مردم همه توان خود را به کار می بندد که امیدواریم در ادامهطرح با همکاری خوب مردم شاهد رشد و شکوفایی شهر باشیم که باید گفت در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال این امر توانست بهترین خدمت را به شهروندان ارائه دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار