کارگردان سینما و تلویزیون:
کارگردان سینما و تلویزیون کشورمان با بیان اینکه ژانر دفاع مقدس باید در سینما تقویت و به دفاع مقدس پرداخته شود، گفت: ابعاد مختلف جنگ تحمیلی در قالب هنر تبیین شود.
کد خبر: ۴۲۹۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵ 24 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، اکبر منصورفلاح در گفت‌وگو با خبرنگار فارس به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: آزادسازی خرمشهر، شهر خون و قیام دستاوردی مهم در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی تصریح کرد: امام خمینی (ره) به زیبایی فرمودند که خرمشهر را خدا آزاد کرد و واقعاً این اتفاق افتاد؛ چون دشمن متجاوز به مرزهای ایران تا بن دندان مسلح شده بود و سلاح مردان بزرگ، شهدا و رزمندگان ما ایمان و ولایت‌مداری بود.

این کارگردان سینما و تلویزیون با تأکید بر اینکه سوم خرداد یادآور ایثار، رشادت و ازخودگذشتگی بزرگ‌مردان تاریخ این سرزمین است؛ آن‌هایی که سبب‌ساز این اقتدار، عزت و سربلندی ایران اسلامی هستند، گفت: تنها نباید در روزهای خاص مانند سوم خرداد دفاع مقدس را یادآوری کنیم و هر روز باید این مهم را به نسل جوان و آینده معرفی کنیم.

منصورفلاح با بیان اینکه ژانر دفاع مقدس در سینما باید تقویت شود، اضافه کرد: این ژانر ارزشی باید ابعاد مختلف جنگ تحمیلی و عواملی که آن را به دفاع مقدس تبدیل کرد، بشناساند.

کارگردان سینما و تلویزیون کشورمان با تأکید بر اینکه دینی شهدا بر گردن ما دارند و آن ولایت‌مداری و پیروی از مقام معظم رهبری است، افزود: ملت ایران در انتخابات این وظیفه را به‌خوبی انجام دادند.

منصورفلاح اظهار کرد: کاری را با نام «کهکشان» با ساختار و محتوای متافیزیک در دستور کار دارم و امیدوارم در دولت دوازدهم بتوانم پروانه ساخت آن را بگیرم.

برچسب ها: دفاع مقدس ، سینما
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار