مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری شمال خوزستان تغییر در مدیریت بخش های مختلف را حرکت به سمت تعالی سازمانی توصیف کرد
کد خبر: ۴۲۹۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸ 24 May 2017
 "محمد اسلامی" در آئین تکریم و معارفه مدیران جدید حوزه بهره برداری شبکه های آبیاری شمال خوزستان گفت: حوزه جغرافیایی شرکت به خصوص در بخش بهره برداری و توزیع آب بسیار گسترده است و همین امر ضرورت تغییر شرایط شغلی مدیران را مضاعف می کند.

وی استفاده از ظرفیت فکری مدیران عملیاتی را مهم دانست و گفت: لازم است از توان فکری و تجربه کاربردی این مدیران در جایگاه برنامه ریزی نیز بهره گرفته شود.

اسلامی با توجه به توان فکری و عملیاتی کارکنان شبکه های آبیاری شمال خوزستان گفت: رسیدن به تعالی سازمانی نقطه انتهایی ندارد و حرکت کلی شرکت باید روز بروز بهبود یابد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری شمال خوزستان شاخص های ارزیابی تدوین شده را خط کش فعالیت همه واحدهای شرکت عنوان کرد و گفت: عملکرد مدیران بر اساس این شاخص ها بررسی می شود.

در آئین تکریم و معارفه مدیران جدید حوزه معاونت بهره برداری شرکت، "محمدرضا خیاط پور" به سمت مدیر امور بهره برداری از شبکه های غرب دز، "مسعود شمس پور بختیاری" به سمت رئیس اداره فضای سبز ، "ناصر محمدی زاده" به سمت رئیس اداره بهره برداری از سد تنظیمی و شبکه سبیلی، "نعمت پازن" به سمت مدیر امور بهره برداری از شبکه های شرق دز، "محمود نظربیگی دزفولی" به سمت سرپرست گروه برنامه ریزی آب، "محمد جعفرخادم" به سمت مدیر امور بهره برداری از شبکه های کرخه شمالی و "غلامرضا ظهور زرگر" به سمت رئیس اداره بهره برداری شبکه دشت اوان و سد تنظیمی کرخه شمالی معرفی شدند.

شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری شمال خوزستان، مدیریت شبکه های آبیاری دز و کرخه شمالی را با بیش از ۱۸ هزار مشترک بر عهده دارد.
منبع: تابناک
برچسب ها: محمد اسلامی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار