مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) طی بازدید خود از مراحل نوسازی ایستگاه راهنمایان در آبراه خورموسی، آخرین وضعیت خدمات و امکانات این ایستگاه را مورد بررسی قرار داده و با راهنمایان و سرراهنمایان مستقر در سکوی دریایی ذکر شده دیدار و گفتگو کرد
کد خبر: ۴۲۹۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸ 24 May 2017
معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به بازدید مهندس عبداللهی از ایستگاه راهنمایان طی سی ام اردیبهشت ماه سال جاری افزود: این ایستگاه دریایی که مشرف به خلیج فارس و به فاصله ۴۲ مایلی از مجتمع بندری امام خمینی(ره) است؛ نقش مهمی در هدایت ایمن کشتی ها در هنگام عبور از  آبراه خور موسی دارد.

گرایلو در ادامه افزود: طی این بازدید، مهندس عبداللهی در معیت مدیران دریایی این اداره کل، از روند پروژه نوسازی و فعالیت های جاری در بخش های مختلف این ایستگاه بازدید نمود. پس از بررسی نقاط قابل بهبود و مسائل آن، تصمیمات مقتضی با هدف ارتقاء عملیات خدمات دریایی در آن اتخاذ گردید.

در جریان این بازدید، مهندس عبداللهی در جمع کارکنان این ایستگاه حضور یافته و ضمن تبادل نظر با آنان، رهنمودهای لازم را برای خدمات دهی بهتر  به مشتریان ارائه داد.

یادآور می شود ایستگاه راهنمایان و سکوی دریایی مورد اشاره، در مسیر دسترسی دریایی مجتمع بندری امام خمینی(ره) به خلیج فارس واقع شده و اداره امور دریایی این اداره کل با گسیل راهنمایان مجرب برای کشتی های ورودی، نقش مؤثری در ایمنی عبور و مرور  آنها در آبراه خور موسی دارد. 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار