مراسم تقدیر از کارکنان مرکز بهداشت غرب اهواز با حضور دکتر همایون یوسفی- نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی، دکتر شکراله سلمان زاده-معاون بهداشت دانشگاه،مهندس مهرداد شریفی- رییس مرکز بهداشت غرب اهواز ، چهارشنبه سوم خردادماه در تالارمیرداماد برگزار شد
کد خبر: ۴۲۹۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳ 25 May 2017
مراسم تقدیر از کارکنان مرکز بهداشت غرب اهواز با حضور دکتر همایون یوسفی- نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی، دکتر شکراله سلمان زاده-معاون بهداشت دانشگاه،مهندس مهرداد شریفی- رییس مرکز بهداشت غرب اهواز ، چهارشنبه سوم خردادماه در تالارمیرداماد برگزار شد.

دکتر همایون یوسفی- نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی، ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در راستای برنامه تحول سلامت در بخش بهداشت در شهرستانهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور، افزود: برنامه تحول سلامت، برنامه بسیار خوب و جامعی است و دستاوردهای زیادی برای مردم داشته و دارد که آثارش بخوبی محسوس است.

 وی در ادامه تصریح کرد: اما سرعت و شتاب اجرای برنامه، با امکانات موجود هم ارز نبود و زمانی برنامه اجرا شد که هنوز بستر اجرایی و سخت افزاری آن فراهم نبود ؛ بنابراین بخش قابل توجهی از کار بر دوش سازمانهای بیمه گر افتاد و بیمه ها توان پاسخگویی همه ی انتطارات را نداشت.

وی در ادامه افزود: تلاش ما این است که بتوانیم برای برنامه، منابع مالی پایدار ایجاد کنیم تا تحول سلامت با قوت، در مسیر خود استمرار یابد.

دکتر یوسفی در پایان ابراز امیدواری کرد که محرومیتهای بخش درمان استان نیز مرتفع گردد و شاهد شکوفایی هرچه بیشتر نظام سلامت در استان خوزستان باشیم.

دکتر شکراله سلمان زاده-معاون بهداشت دانشگاه نیز از تلاش کلیه کارکنان شاغل در مرکز بهداشت غرب اهواز قدردانی کرد و افزود: در قالب برنامه تحول سلامت در بخش بهداشت، در دولت تدبیر و امید، خدمات شایانی به مردم ارائه شد.

وی خاطرنشان کرد: منتقدان دولت بویژه در طول رقابتهای انتخاباتی اخیر، نقدهای فراوانی به عملکرد دولت داشته اند که گذشته از آنکه چقدر نقدها منصفانه و بجا بود،  اما این نکته حایز اهمیت است که آنقدر برنامه تحول سلامت جامع و کارا ست و  با اقتدار، اجرایی شده که کمتر کسی توانسته به عملکرد حوزه سلامت دولت انتقاد کند!

معاون بهداشت دانشگاه جندی شاپور اهواز، در ادامه با اشاره به سابقه ی خدمت حدود 30 ساله خویش ، افزود: به جرات می توان گفت که خدماتی که در طول دوسال و نیم گذشته برای مردم ارایه شد ، بی سابقه بوده است.  ابعاد برنامه تحول سلامت در بخش بهداشت بسیار گسترده است و بی تردید، درخشان ترین و پرافتخارترین برگ سالهای خدمت هریک از کارکنان بخش بهداشت، در قالب اجرای برنامه تحول سلامت، رقم خورد.

دکتر سلمان زاده در ادامه، با اشاره به برخی مطالبات کارکنان برنامه تحول سلامت از پیمانکار ، نیز افزود: در جلسه ای که با حضور رییس دانشگاه، معاون توسعه و برخی مدیران دانشگاهی با پیمانکار(هلال احمر) برگزار گردید، این مطالبات،  مطرح و جهت پاسخگویی به آن چاره اندیشی شد .

مهندس مهرداد شریفی- رییس مرکز بهداشت غرب اهواز نیز از تعهد و تلاش خستگی ناپذیر کارکنان تقدیر کرد و ضمن بیان برخی دستاوردهای برنامه برای شهروندان، اظهار داشت: پرداختن به حوزه سلامت و ارتقای شیوه زندگی مردم، تنها معطوف به درمان بیماری یا حتی گسترش فرهنگ پیشگیری از بیماریها و مخاطرات سلامت نیست ، بلکه انتخابی استراتژیک است که بر امنیت و سایر مولفه های توسعه ، تاثیر گذار است.

شایان ذکر است که مراسم تجلیل از کارکنان مرکز بهداشت، با هدف ارتقای انگیزش و انسجام تیمی کارکنان، جهت تقدیر  از خدمات دندانپزشکان، کارشناسان پیشگیری و مبارزه با بیماریها، سلامت روان و تغذیه و ماماها برگزار شد که روزی از تقویم مناسبتهای دوماه گذشته ، به ایشان اختصاص یافته بود و به گفته ی رییس مرکز بهداشت غرب اهواز، بناست برای سایر کارکنان نیز ، چنین مراسمی تدارک دیده شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار