مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان
مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان اعلام کرد: تولید و تأمین بیش از ۳۴ هزار دقیقه برنامه برای ماه مبارک رمضان در صدا و سیمای مرکز زنجان
کد خبر: ۴۳۰۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۲ 25 May 2017
مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: ویژه برنامه افطار سیما «آرزیلار سفراسی» می باشد که ساعات افطار را میهمان سفرهای مومنین روزه دار خواهد بود . بهره مندی از صحبتهای کارشناسی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، گزارش های ویژه جهت اشاعه فرهنگ سفره های ساده در افطار، مهمان ویژه، پخش گزارش از زندانیان جرایم غیرعمد جهت جلب مشارکتهای مردمی در آزادسازی زندانیان، وله های مختلف از آیتمهای جذاب این برنامه هستند.
وی ادامه داد: سیمای مرکز برای لیالی قدر، شهادت مولی متقیان علی (ع) ، راهپیمایی باشکوه روز قدس و عید سعید فطر نیز ویژه برنامه های مختلفی را برنامه ریزی کرده است که هر کدام در زمان خود همراه با بینندگان خود خواهند بود .

صفری ادامه داد: در این راستا معاونت صدا ی مرکز زنجان بیش از ۱۶۵۰۰ دقیقه برنامه برای این ایام تولید و تأمین کرده و آماده پخش نموده است .امسال نیز ویژه برنامه رادیو برای ساعات ملکوتی سحر، اوباشدانلار نام دارد و سعی شده با پخش آیتمهایی از قبیل بحث کارشناسی با حضور ائمه جمعه شهرستانها، تفسیر ادعیه ماه رمضان، آداب و رسوم سحری، رمضان در جبهه ها ، ادعیه مخصوص سحر و ... ساعاتی پر از معنویت را برای شنوندگان خود فراهم نماید .

مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان  در پایان گفت: علاوه بر این برنامه های ذکر شده ، سایر برنامه های روتین سیما از جمله آلاچیق ، شاپرک، جوان و نوجوان، بیزیم ائللر ، عطر آدینه و .... نیز با حال و هوای ماه مبارک رمضان پخش خواهند شد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار