مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از اعزام 1200 تا 1400 مبلغ و مبلغه به نقاط مختلف استان همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۴۳۰۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸ 27 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،حجت الاسلام اسماعیل قبادی ، با تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: از روز پنجشنبه (چهارم خرداد)  اعزام مبلغین به نقاط مختلف استان کرمانشاه آغاز شده و این اعزام‌ها تا فردا ادامه خواهد یافت.

قبادی افزود: اولویت اعزام‌ها با مناطق محروم خواهد بود، ضمن اینکه در تلاشیم برای تمامی مساجد  و با اولویت مساجد روستایی اعزام مبلغ داشته باشیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه با بیان اینکه برای اعزام بین 1200 تا 1400 مبلغ و مبلغه به نقاط مختلف استان در ایام ماه مبارک رمضان برنامه‌ریزی شده، افزود: رمضان سال گذشته نیز در همین حدود اعزام مبلغ را در استان داشتیم.

قبادی ادامه داد: بین 35 تا 40 درصد مبلغین اعزامی به مناطق مختلف استان کرمانشاه در ایام ماه مبارک رمضان را زنان مبلغه تشکیل خواهند داد.

 قبادی با بیان اینکه 70 درصد مبلغین اعزامی به نقاط مختلف استان بومی هستند، یادآور شد: 90 درصد مبلغین خانم اعزامی بومی هستند.

 وی در ادامه آموزش احکام، پاسخگویی به سوالات دینی، طرح مباحث سبک زندگی اسلامی و... را از برنامه‌های مبلغین اعزامی به نقاط مختلف استان برشمرد.

 قبادی در ادامه یکی از بهترین کارها در ماه مبارک رمضان را مسجد رفتن  و پای صحبت‌های سخنرانان و خطبا نشستن عنوان کرد و از مردم خواست برای بهره گیری بیشتر از فضایل معنوی این ماه حتما در مساجد حضور فعال داشته باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم جزء خوانی قرآن کریم در مسجد علی ابن ابی طالب(ع) شهر کرمانشاه(واقع در فرهنگیان فاز یک) افزود: در این مراسم هر روز یک جزء از قرآن کریم با حضور قاریان برجسته تلاوت و مراسم نیز از شبکه استانی زاگرس پخش خواهد شد.
 
قبادی با بیان اینکه در اکثر شهرستان‌ها مراسم جزء خوانی قرآن کریم داریم، افزود: برای پخش این مراسم در شهرستان‌هایی مثل سنقروکلیایی از رسانه ملی برنامه ریزی شده است.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار