رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان خبر داد رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان زنجانخبر داد:
بازدید از فعالیت باشگاه‌های بدنسازی استان زنجان از 6 خرداد آغاز میشود و تا پایان سال‌جاری نیز ادامه دارد
کد خبر: ۴۳۱۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۸ 27 May 2017
رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان با تاکید بر اینکه مربیان باشگاه‌هاباید حتما دارای کارت مربیگری رسمی فدراسیون باشند، گفت: این افراد باید از ساعت آغاز تا پایان فعالیت باشگاه‌ها در محل سالن ورزشی حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام کلاس‌های مربیگری درجه ۳ پرورش اندام و بدنسازی آقایان و بانوان و همچنین درجه ۲ پرورش اندام آقایان تمدید شده است، اضافه کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند تا 31 خرداد به دفتر هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان مراجعه کنند.


رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان در ادامه با بیان اینکه سلامت ورزشکاران و فرزندان مردم برای هیأت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، گفت: در همین راستا مدیران باشگاه‌های بدنسازی باید در زمان فعالیت باشگاه‌ها حتما در سالن حضور داشته باشند.

زرگری با بیان اینکه مدیران باشگاه‌هاى بدنسازى آقایان زنجان باید از ساعت آغاز تا پایان فعالیت باشگاه‌ها در محل سالن ورزشی حضور داشته باشند، تصریح کرد: در همین راستا بازدیدهایی از فعالیت هیأت‌ها انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه بازدید از فعالیت باشگاه‌های بدنسازی استان زنجان از 6 خرداد آغاز و تا پایان سال‌جاری نیز ادامه دارد، ابراز کرد: در صورت مشاهده موارد مذکور به قطع با باشگاه‌های متخلف برخورد قانونی می‌شود.

رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان با تاکید بر اینکه مربیان باشگاه‌های بدنسازی باید حتما دارای کارت مربیگری رسمی فدراسیون باشند، افزود: مدارک دیگر به جز کارت مربیگری فدراسیون فاقد وجاهت قانونی بوده و برخوردهای لازم صورت می‌گیرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار