هدف فروشگاه های نسل جدید چیزی فراتر از تأمین کالاهای مورد نیاز مشتریان اسـت. این فروشگاه ها به دنبال خلق تجربه ای متفاوت و دلنشین برای مشتریان خود است تا در عین حال از مصاحبت با همکاران ما و حضور در محیطی زیبا و آراسته لذت برده و با آرامش و رضایت کامل نیز فروشگاه را ترک کنند
کد خبر: ۴۳۲۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷ 30 May 2017
به گزارش تابناک خوزستان  ، هدف فروشگاه های نسل جدید چیزی فراتر از تأمین کالاهای مورد نیاز مشتریان اسـت. این فروشگاه ها به دنبال خلق تجربه ای متفاوت و دلنشین برای مشتریان خود است تا در عین حال از مصاحبت با همکاران ما و حضور در محیطی زیبا و آراسته لذت برده و با آرامش و رضایت کامل نیز فروشگاه را ترک کنند.

فروشگاه های نسل جدید رفاه، تنوع مؤثری از محصولات را به مشتریان خـود عرضه می کنند. ایـن نوع فروشگاه ها، بـا رویکرد عرضه انواع محصولاتی که  مورد نیاز مشتریان هستند نیز به سلایق متنوع مشتریان پاسخ می دهند.

محصولاتی که در فروشگاه های نسل جدید رفاه برای فروش عرضه می شوند، از خوش نام ترین برندها و دارای بهترین کیفیت هستند. محصولات سالمی که به ارتقای سلامتی افراد کمک می کنند مانند محصولات ارگانیک نیز بخشی از سبد محصولات این نوع فروشگاه ها هستند.

بر اساس گزارش این پایگاه ؛ افزون بر ویژگی های فوق که در جهت ارتقای سطح کیفیت خدمات رسانی به مشتریان در نظر گرفته شده اند، مشتریان فروشگاه های نسل جدید می توانند محصولات مورد نیاز خود را با قیمت های رقابتی و همچنین تخفیف های ویژه نیز دریافت کنند، بنابراین مشتریان این نوع فروشگاه ها همزمان، به کیفیت برتر و قیمت بهتر دسترسی دارند.

مشتری مداری به عنوان اصلی ترین محور فعالیت فروشگاه های نسل جدید، به معنای توجه جدی به خواسته ها و دیدگاه های مشتریان است. از این رو، برقراری تماس مؤثر با مشتریان نه تنها برای پاسخگویی به نیازهای آنان، بلکه برای شناسایی ایده های نـوآوری و همچنین بهبود وضعیت موجود، در دستور کار همه همکاران فروشگاه های نسل جدید خواهد بود.

از طرفی فروشگاه های نسل جدید، علاوه بر تأمین کالا، نیز خدمات مورد نیاز مشتریان را برای خریدی آسان به خوبــی تأمین می کنند. همچنین سهولت دسترسی به فروشگاه، دریافت اطلاعات موردنیاز درباره محصولات، حمل کالا، پرداخت آسان، فضای پارکینگ، محل استراحت، امکانات تفریحی و سایر خدمات رفاهی به اقتضای نوع فروشگاه، در دسترس مشتریان خواهد بود.

آقای مجتبی سهرابوندی کرد مدیر فروشگاه زنجیره ای رفاه خوزستان در این راستا گفت : فروشگاه رفاه از سال 1374 در کشور تاسیس شده که از همان سال 74 هم اولین شعبه خود را در خوزستان افتتاح کرد ، در حال حاضر22 سال است که  با هفت شعبه در خوزستان در حال خدمت رسانی به عموم مردم هستند .

مدیر فروشگاه زنجیره ای رفاه خوزستان افزود : فروشگاه رفاه نسل جدید در خوزستان هفت شعبه دارد از جمله دو شعبه واقع در اهواز مرکزی و حصیرآباد که از راس  ساعت 9 صبح تا سحر به صورت یکسره وهمچنین 5 شعبه  در شهرستان ها آبادان ، ماهشهر ، امیدیه ، ایذه و مسجد سلیمان که از ساعت 9 صبح الی 12 شب  در حال فعالیت هستند . 

این فروشگاه همچنین دارای پارک شهربازی ، بادی رایگان برای کودکان است .

وی افزود : فروشگاه رفاه دارای 12000قلم جنس متنوع است که  از 5 تا 50 درصد دارای تخفیف متغییر است .

وی در ادامه افزود : این فروشگاه زنجیره ای در ماه مبارک رمضان جشنواره ای با نام رفاه رویایی از نیمه شعبان تا ولادت امام رضا ع (عید تا عید ) با تخفیف های جذاب و جوایز رویایی به صورت کشوری هر شب قرعه کشی می کند واین برنامه  به صورت زنده از شبکه 3 سیما بعد از اذان مغرب و عشاء پخش خواهد شد . 

همچنین مدیر فروشگاه رفاه با اشاره به شانس شرکت در قرعه کشی گفت  : خرید بالای 50 هزار تومان یک شانس در قرعه کشی  فروشگاه رفاه است ، قرعه کشی به صورت روزانه برگزار می شود،  50 شب 50 خودرو هدیه داده می شود .

لازم به ذکر است شعب فروشگاه رفاه در اهواز به شرح ذیل است : 

فروشگاه شهید عظیم ذاکر زاده ؛ اهواز بلوار ساحلی بین پل کابلی و پل پنجم 
فروشگاه حصیرآباد ؛ اهواز حصیرآباد لین 8

منبع: تابناک
برچسب ها: فروشگاه رفاه
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
فروشگاه رفاه آبادان میوه ندارند چر
حمیده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
به نظرمن فروشگاه رفاه خیلی عالیه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار