معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از برپایی نمایشگاه کتاب و نرم‌افزار قرآنی در استان خبر داد.
کد خبر: ۴۳۴۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰ 03 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،محسن کرمیان ، از برپایی  نمایشگاه بزرگ کتاب و نرم افزار قرآنی در کرمانشاه خبر داد و گفت: این نمایشگاه که بخشی از برنامه‌های جشن رمضان است از ۱۶ خرداد افتتاح می‌شود.

وی محل برپایی این نمایشگاه را فرهنگسرای «شهر» شهرداری کرمانشاه واقع در چهارراه جوانشیر اعلام کرد و افزود: این نمایشگاه تا ۲۶ خرداد و به مدت ۱۰ روز آماده بازدید علاقه مندان است.

معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه  از وجود حدود ۵ هزار عنوان کتاب و نرم افزار قرآنی در این نمایشگاه خبر داد و تصریح کرد: کتب و نرم‌افزارهای موجود در این نمایشگاه با تخفیف ۴۰ درصدی- که از طریق بن کارت کتاب در این نمایشگاه به علاقه مندان و دوستداران کتاب و کتابخوانی ارائه می شود- عرضه خواهد شد.

وی زمان افتتاح این نمایشگاه را روز سه‌شنبه ۱۶ خرداد راس ساعت ۱۰ صبح اعلام  و خاطرنشان کرد: این نمایشگاه به مناسبت ماه مبارک رمضان برپا می‌شود و از سری برنامه های جشن رمضان که توسط معاونت قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تدارک دیده شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار