فرماندار مهدیشهر:
فرماندار شهرستان مهدیشهر با اشاره به اهمیت و ضرورت برنامه ‌ریزی صحیح در جهت توسعه پایدار، گفت: وحدت کلمه پیش‌نیاز رشد و توسعه و پیشرفت در این شهرستان است.
کد خبر: ۴۳۹۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱ 12 June 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از نیزوا، حسن ارگی در جمع منتخبین شورای اسلامی شهرهای مهدی‌شهر، شهمیرزاد، درجزین اظهار کرد: برنده واقعی انتخابات ابتدا رهبری، مردم و در نهایت منتخبینی هستند که مردم در ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به آنان اعتماد کردند.

وی تصریح کرد: انتخابات سال جاری یک انتخابات خوب، سالم و بر بستر دموکراسی و مردم‌سالاری دینی مورد تأکید مقام معظم رهبری بود.

فرماندار مهدیشهر ضمن ارزیابی خوب فضای انتخابات در شهرستان و کشور افزود: رقابت‌های کاندیدا ها در شهرستان در فضایی سالم ومنطبق بر قانون مداری بود و افراد، نهادها، گروه‌های زیادی نظیر هیأت‌اجرایی و هیأت‌نظارت در امر برگزاری یک انتخابات تلاش کردند.

ارگی تاکید کرد: برنده اصلی انتخابات مردم شریف ایران اسلامی هستند که با حضور پرشور در انتخابات برای تعیین سرنوشت کشور،شهر ها و روستاها برای 4 سال آینده خود تصمیم گرفتند.

وی رهبر معظم انقلاب اسلامی را به عنوان برنده بعدی این انتخابات دانست و بیان کرد: رهبری‌ در سال‌های اخیر و دعوت از همه ایرانیان برای مشارکت در سرنوشت کشور سبب شد تا حتی کسانی که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هم اعتقاد نداشتند پای صندوق رأی آمدند و به نظام رأی آری دادند.

فرماندار شهرستان مهدی‌شهر افزود: منتخبین مردم باید قدردان این اعتماد و رأی مردم باشند و قدردانی این اعتماد و رأی مردم به این است که دست‌ به‌ دست هم بدهیم تا برای رشد و توسعه و پیشرفت و آبادانی این شهرستان تلاش کنیم.

ارگی با تاکید بر اینکه رقابت انتخاباتی به پایان رسید و امروز فرصت رفاقت‌های پس از انتخابات است،ادامه داد: درخواست اصلی بنده از همه منتخبین و کاندیداهایی که رأی منتخبی را نیاوردند، تمکین به قانون است و باید قانون فصل‌الخطاب همه ما باشد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های سه شهر مهدی‌شهر، شهمیرزاد و درجزین و ضرورت پرداختن به آن، گفت: شهرستان مهدی‌شهر سال گذشته رتبه نخست جذب سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری را در استان کسب کرد و این نوید خوبی در حوزه گردشگری در این شهرستان است.

ارگی با تأکید بر همراهی و همدلی شوراهای اسلامی شهر و روستا با دولت دوازدهم افزود: یقیناً این همراهی موفقیت متقابل شوراهای اسلامی شهر روستا را در راستای خدمت‌ رسانی به مردم به‌ عنوان حامیان آنان فراهم خواهد آورد.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت برنامه ‌ریزی صحیح در جهت توسعه پایدار در شهرستان مهدی‌شهر، تصریح کرد: لازمه این مهم توجه به ‌تمامی ظرفیت‌های شهرستان اعم از نیروی انسانی و دیگر داشته‌های این خطه است.

فرماندار شهرستان مهدی‌شهر ضمن برشمردن دیگر ظرفیت‌های شهرستان مهدی‌شهر، اظهار کرد: با اولویت‌ بندی و همفکری نسبت به شکوفایی این ظرفیت ها اقدام خواهد شد.

ارگی رمز پیروزی انقلاب و بقاء آن را وحدت کلمه عنوان و خاطر نشان کرد: امید است با تکیه بر همین مهم آینده ‌ای روشن را برای شهر و روستاها و در نهایت شهرستان رقم بزنیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار