رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان گفت:
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان گفت: مراسم بزرگداشت روز صنعت و معدن استان گلستان تیر ماه برگزار می گردد .
کد خبر: ۴۴۰۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱ 13 June 2017
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان گفت : مراسم بزرگداشت روز صنعت و معدن استان گلستان تیر ماه برگزار می گردد .

حسینقلی قوانلو در نخستین جلسه کمیته برگزاری مراسم بزرگداشت روز صنعت و معدن استان گلستان که با حضور کلیه اعضا در محل سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان برگزار گردید ، گفت : مراسم بزرگداشت روز صنعت و معدن استان گلستان و تجلیل از واحدهای نمونه صنعتی ، معدنی و صادراتی امسال نیز همچون سنوات گذشته در تیر ماه برگزار می گردد .

به گفته وی ، همچنین تجلیل از شرکت های دانش بنیان ، بانک هایی که بیشترین همکاری را در طرح رونق تولید با واحدهای تولیدی استان داشته اند و واحدهای تولیدی موفق از جمله برنامه های مراسم گرامیداشت روز صنعت و معدن امسال خواهد بود .

قوانلو با قدردانی از کلیه تلاشگران عرصه تولید کشور گفت : در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال مزین شده است ، مسئولیت مضاعفی بر عهده فعالان بخش صنعت ، معدن و تجارت قرار داده شده و ما با تجلیل از نمونه های این بخش ، می خواهیم انگیزه مضاعفی به تلاشگران و دست اندرکاران این بخش بدهیم .

گفتنی است ، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان ، برگزاری نشست خبری و برگزاری تور صنعتی اقشار مختلف جامعه در آستانه روز ملی صنعت و معدن مهمترین برنامه هایی است که در ایام مذکور برگزار خواهد شد .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار