عضو هیئت نظارت برانتخابات کرمانشاه گفت: قصد مابازشمای کلیه صندوق‌ها بود اما تصمیم فرمانداری کرمانشاه باعث اختلاف بین کاندیداهای شورای شهر کرمانشاه شد.
کد خبر: ۴۴۴۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳ 19 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازمهر، احمد صفری  در جلسه شورای نظارت بر انتخابات که در سالن جلسات معاونت سیاسی- امنیتی استانداری برگزار شد، تاکید کرد: انتخابات پنجمین دوره شوراهای شهر و روستای کرمانشاه  بدون هیچ گونه جانب داری بوده و نسبت به انتخابات گذشته ۸۰ درصد بهتر برگزار شده است.

صفری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت:حفاظت از آری مردم در انتخابات وظیفه ما بوده و آری مردم نزد ما حق الناس است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بعد از مهلت مقرر هیئت عالی نظارت به ریاست آقای سلیمانی جلسه ای داشتیم که کلیه صندوق ها و آرای ۲۷۰ نفر کاندیدا باز شماری شود اما متاسفانه فرماندار کرمانشاه با اقدام خود سرانه از بازشماری کلیه آرا و اکتفا به  ۵۰ نفر کاندیدای اول باعث اختلاف در بین کاندیداها شد.

 وی افزود: این اقدام ذهنیت کاندیداها را به سوی بازشماری مجدد برد. هر چند باز شماری ۵۰ نفر اول هم مورد تائید است و تغییری چندان نداشته و باعث ابطال کاندیدایی نشده است.

صفری با اشاره به همکاری خداپسندانه کلیه ارگان ها در انتخابات گفت: با اطمینان می توان گفت، این انتخابات نسبت به دوره چهارم انتخابات شورای اسلامی شهر کرمانشاه۸۰ درصدبهتر برگزار شده است.

عضو هیئت عالی نظارت بر انتخابات استان کرمانشاه  تاکید کرد: در این انتخابات هیچ سندی مبنی بر ابطال کاندیدایی نداشته ایم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار