مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان تاکید کرد:
مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان گفت: حضور اهالی ورزش و جوانان در راهپیمایی روز جهانی قدس به منزله بیعت مجدد با آرمان‌های امام راحل و اندیشه‌های مقام معظم رهبری است
کد خبر: ۴۴۴۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵ 19 June 2017
مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان گفت: حضور اهالی ورزش و جوانان در راهپیمایی روز جهانی قدس به منزله بیعت مجدد با آرمان‌های امام راحل و اندیشه‌های مقام معظم رهبری است.

افشین حیدری اظهار کرد: جامعه ورزش و جوانان استان خوزستان امسال باشکوه‌تر و پرشورتر از همیشه در راستای تبعیت از معنویات مقام معظم رهبری در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت می‌کند.

وی با اشاره به حضور پرشور جامعه ورزش در راهپیمایی روز قدس سال‌های گذشته تاکید کرد: در این راهپیمایی مسئولان ادارات ورزش و جوانان، ورزشکاران، پیشکسوتان، روسا و سایر مسئولان هیئت‌های ورزشی و همچنین علاقه مندان به ورزش در صفوف به هم پیوسته مردم حضور پیدا کرده و انزجار خود را نسبت به اعمال ددمنشانه رژیم صهیونیستی اعلام می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان افزود: حضور اهالی ورزش در راهپیمایی روز قدس به منزله بیعت مجدد با آرمان‌های امام راحل و اندیشه‌های مقام معظم رهبری است تا بار دیگر در جمعه آخر ماه مبارک رمضان به منصه ظهور برسد.

وی تصریح کرد: ورزشکاران خوزستانی در میادین ورزشی از رویارویی با نمایندگان رژیم غاصب اسرائیل خودداری کرده‌اند تا در عمل نیز انزجار خود را از این رژیم جعلی نشان بدهند.این اتفاق اخیرا در مسابقات قهرمانی فوتبال کارگری جهان رخ داد که تیم منتخب کارگران خوزستان از رویایی با تیم اسرائیل انصراف دادند و از ادامه حضور در مسابقات حذف شدند.

منبع: تابناک
برچسب ها: افشین حیدری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار