روز قدس؛ نماد مبارزه با استکبار و نظام سلطه
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان گفت: روز قدس امروز به آرمان جهانی برای هم‌صدایی و هم‌دلی ملت‌های مسلمان با آرمان فلسطین و مظلومان جهان تبدیل شده است.
کد خبر: ۴۴۶۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸ 23 June 2017
به گزارش تابناک سمنان، حیدر آسیابی روز جمعه در جریان راهپیمایی روز قدس در سمنان در گفت و گو با ایرنا افزود: فرمان حضرت امام(ره) برای نامگذاری روز قدس، آرمانی جهانی برای همبستگی با ملت فلسطین و مظلومان جهان خلق کرده است و این روز جهانی همچنان با حضور مردم ادامه دارد.

وی افزود: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس در ایران اسلامی از سویی تجدید بیعت با امام راحل و رهبری است و نشانه تبعیت از مقام عظمای ولایت و تداوم آرمانی از آرمان انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به پاسخ موشکی ایران به عنوان نشانه ای از اثبات اقتدار نظام اسلامی، گفت: این حرکت با نشان دادن عزت و اقتدار ایران اسلامی، به نمادی تبدیل شد تا دشمنان بدانند ایران اسلامی هیچ تعرضی را بدون پاسخ نخواهد گذاشت.

آسیابی ادامه داد: پاسخ موشکی سپاه اقتدار فرمانده کل نیروهای مسلح ایران اسلامی را به رخ بدخواهان نظام اسلامی کشاند و نقش موثری در ثبیت جایگاه ایران و پاسخ به یاوه گویی های دشمن داشت.

وی گفت: این توان موشکی نقش دفاعی ایران اسلامی را در بین کشورهای ناامن منطقه به اثبات رساند و نشان داد هرگونه مذاکره پیرامون توانمندی موشکی ایران با قدرت های جهان آرزوی واهی بدخواهان ایران اسلامی است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان یادآور شد: ملت مسلمان ایران قدردان توان بازدارندگی کشور هستند و بابت این قدرت نمایی از فرماندهی کل نیروهای مسلح و سپاه قدردانی می کنند و اثبات می کند اگر تهدیدات بیشتر باشد، پاسخ ایران کوبنده تر خواهد بود.
راهپیمایی روز قدس همزمان با 900 شهر ایران اسلامی و 80 کشور دنیا، از ساعت 11 صبح روز امروز دوم تیر 96 در 65 نقطه از استان سمنان برگزار شد.

امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 دراقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که دراین روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.
برچسب ها: دادستان ، قدس96
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار