معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت از یکپارچگی در کار تشکل های قرآنی وبالا بردن بازدهی کار موسسات خبر داد.
کد خبر: ۴۵۴۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲ 06 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابنا ک به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه؛ جلسه توجیهی موسسات فرهنگی قرآن و عترت وابسته به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاهدر محل سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با حضور معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و اعضاء هیئت مدیره اتحادیه تشکل های قرآنی وابسته به اداره کل و مسئولین و نمایندگان موسسات فعال عضو این اتحادیه برگزار گردید.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه موضوع جلسه را آمادگی جهت برگزاری ادغام اتحادیه های قرآنی استان بیان کرد و در خصوص اهمیت ادغام و یکپارچه سازی فعالیت اتحادیه ها و تشکل های قرآن و عترت استان مطالب مبسوطی بیان نمود.

کرمیان با اشاره به مدت زمان طولانی پروسه ادغام اتحادیه که بیش از  2 سال است که در دستور کار مسئولین مربوطه قرار گرفته گفت: با تجمیع و یکپارچه سازی این اتحادیه ها، کار پیگیری مسائل و مشکلات مربوط به موسسات زیرمجموعه اتحادیه سریع تر و با اهمیت بیشتری انجام خواهد گرفت.

در ادامه این نشست، اعضای اتحادیه تشکل های قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه ضمن توضیح اساسنامه اتحادیه در خصوص زمان برگزاری انتخابات مربوط به این موضوع توضیحاتی ارائه نمودند.

انتخابات ادغام اتحادیه واحد تشکل های قرآن و عترت استان  در آینده ای نزدیک با حضور مسئولین تمامی موسسات قرآن و عترت استان برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار