کد خبر: ۴۵۵۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰ 07 July 2017
استاندار خوزستان گفت: برنامه داریم تا محور سوسنگرد - بستان به سمت چذابه را چهار خطه کنیم تا این محور از اهواز به سمت چذابه چهارخطه و بزرگراه شود.

غلام‌رضا شریعتی امروز، 16 تیرماه در حاشیه بازدید از جاده‌های دسترسی پایانه مرزی چذابه در جمع خبرنگاران با بیان این‌که از سال گذشته روند اجرای کار در محور بستان آغاز شده است، اظهار کرد: در یک قطعه از این محور که کمربندی سوسنگرد است دو پیمانکار به صورت هم‌زمان در حال کار هستند و قول داده‌اند تا پیش از آغاز اربعین، کارشان به اتمام برسد.

وی افزود: پیمانکاران در بخش دیگری از این محور یعنی از سوسنگرد تا بردیه در حال کار هستند و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد؛ همچنین 11 کیلومتر از مسیر بردیه به سمت بستان نیاز است تا پیمانکار آن تعیین تکلیف و روند اجرای آن به سرعت آغاز شود.

استاندار خوزستان تصریح کرد: از بستان به سمت چذابه نیز سه کیلومتر از مسیر باقی مانده است که به سرعت در حال انجام است و باید تا پیش از اربعین به اتمام برسد.

شریعتی عنوان کرد: جاده قدیم بستان نیز که پس از احداث جاده جدید بدون استفاده مانده بود، قرار است بازسازی و بهسازی شود و یک لاین آن مورد استفاده قرار بگیرد.
وی گفت: از جاده نفت به سمت پایانه مرزی، 8 کیلومتر مسیر است که پیمانکاران اکنون در حال کار هستند و تاکید بر آن است که تلاش شود تا این مسیر نیز پیش از اربعین به اتمام برسد.
استاندار خوزستان ادامه داد: جاده‌ای که معروف به جاده نفت است و پارکینگ نیز در آن قرار دارد و سال گذشته در مراسم اربعین، گلوگاه مسیر و محل جدی ترافیک بود، اکنون برنامه شش خطه شدن آن را داریم. در حال حاضر پیش از آغاز اربعین این جاده را چهارخطه می‌کنیم تا مساله ترافیک حل شود و دو خط دیگر را پس از اربعین اجرا خواهیم کرد.

وی افزود: جاده عبدالخان به سمت چذابه نیز یکی از مسیرهای ورودی است که در گذشته در آن مشکلاتی وجود داشت اما اکنون بازسازی و بهسازی شده است و پنج کیلومتر از آن نیاز به آسفالت دارد.

شریعتی اظهار کرد: برنامه داریم تا جاده سوسنگرد - بستان به سمت چذابه را چهار خطه کنیم تا این محور از اهواز به سمت چذابه چهارخطه و بزرگراه شود.  

استاندار خوزستان در خصوص تصویب اعتبار آزادراه اهواز - ایذه به لردگان خاطرنشان کرد: اعتبار این آزادراه تصویب نشده است، اما به عنوان یک مصوبه پیش از انتخابات توسط دولت مصوب شد تا آزادراه اهواز - ایذه - لردگان- اصفهان را سرمایه‌ گذار انجام دهد.

شریعتی بیان کرد: در این زمینه در حال جذب سرمایه‌گذار هستیم اما دولت مصوب کرده است که این آزادراه اجرایی شود و به محض پیدا شدن سرمایه‌گذار این کار انجام خواهد شد. 
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار