کد خبر: ۴۵۶۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴ 09 July 2017
رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: اگر واقعا خبر حذف بودجه لایروبی کارون صحت داشته باشد ما هم با وزیر نیرو و هم با سازمان برنامه و بودجه از طریق مجاری قانونی برخورد خواهیم کرد.

مجید ناصری نژاد در گفتگو با خبرنگار رهیاب با بیان اینکه مجمع نمایندگان استان روی موضوع لایروبی کارون خیلی حساس است و بطور جدی این موضوع را پیگیری می‌کند، اظهار داشت: هنوز جواب روشن و قاطعی از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و دولت دریافت نکردیم.

وی افزود: بعد از ظهر امروز استاندار خوزستان به همراه معاونان و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در جلسه مجمع نمایندگان استان حاضر می‌شوند تا این موضوع به صورت دقیق بررسی شود.

نماینده مردم شادگان با اشاره به وعده دولت برای حل مشکلات استان به صورت ویژه نسبت به سایر استان‌ها عنوان کرد: اگر واقعا خبر حذف بودجه لایروبی کارون صحت داشته باشد ما هم با وزیر نیرو و هم با سازمان برنامه و بودجه از طریق مجاری قانونی برخورد خواهیم کرد. 

رئیسمجمع نمایندگان خوزستان با بیان اینکه رودخانه کارون شاهرگ حیاتی استان است، گفت: با توجه به آلودگی کارون، این رودخانه نیازمند به لایروبی است و اگر این کار صورت نگیرد با مشکلات جدید زیست محیطی و بهداشتی رو به رو می‌شویم. زندگی مردم خوزستان از نظر اقتصادی و بهداشتی به این رودخانه بزرگ وابسته است و باید نگاه‌ها به کارون فراجناحی و فرااستانی باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار