مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: خبرنگاران، نویسندگان، اهل قلم و روزنامه‌نگاران استان که تا کنون بیمه تامین اجتماعی نشده‌اند، از این به بعد بیمه می‌شوند.
کد خبر: ۴۶۲۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶ 18 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،کیومرث فلاحی ، اظهار داشت: خبرنگاران، روزنامه‌نگاران، نویسندگان و اهل قلم که مشمول بیمه نیستند به مناسبت هفته تامین اجتماعی با پرداخت 10 درصد حق بیمه، بیمه این سازمان می‌شوند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه از پرداخت مطالبات افزایش حقوق مستمری‌بگیران و بازنشستگان خبر داد و افزود: اردیبهشت‌ماه امسال حقوق جدید این جامعه هدف را براساس سال 96 پرداخت کردیم که بازنشستگان و مستمری‌بگیران حقوق فروردین‌‌ماه را از سازمان طلب دارند که تا پایان همین ماه پرداخت می‌شود.

وی به بخشودگی جرایم 2 هزار و 870 پرونده کارفرما اشاره و بیان کرد: سازمان تامین اجتماعی در  راستای معافیت حق بیمه کمک بسیار خوبی را در حق شرکت‌های دانش‌بنیان داشته است.

فلاحی با بیان اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان در قالب نفر کارکرد حق بیمه پرداخت می‌کنند، ادامه داد: شرکت‌های دانش‌بنیان که به صورت پیمان‌کاری فعالیت دارند، ازپرداخت بیمه پیمانکار معاف شده‌اند.

این مسؤول تصریح کرد: قالیبافان جدید استان به علت عدم پرداخت یارانه بیمه از سوی دولت فعلا بیمه نمی‌شوند البته بیمه قالیبافان قدیمی زیرپوشش سازمان قطع نشده است فقط سهمیه جدیدی در این رابطه به اداره‌کل اعلام نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار