معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: پایگاه فرهنگی شهدا بازی‌دراز همزمان با اقامه نماز مغرب و عشا برنامه‌های متنوعی را در محله‌های مختلف کرمانشاه برگزار می‌کند.
کد خبر: ۴۶۵۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵ 23 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،بهرام میرزایی ، اظهار داشت: پایگاه فرهنگی شهدا بازی‌دراز با اجرای برنامه‌ها متنوع لحظاتی شاد را برای شهروندان رقم می‌زنند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های اجرایی این پایگاه از مورخه 26 تیرماه تا 13 مردادماه به طول می‌انجامد، ادامه داد: برنامه‌های اجرایی این پایگاه شامل محفل قرآن، موسیقی، شعبده‌بازی، مشاوره مذهبی، روایتگری دفاع مقدس، تئاتر، طنز، مسابقه و اهدا جوایز است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: امشب همزمان با اقامه نماز مغرب و عشا پایگاه فرهنگی شهدا بازی‌دراز برنامه‌های متنوع را در محله ملا‌حسینی کرمانشاه برگزار می‌کند.

به گفته میرزایی این پایگاه یکم ودوم مردادماه در ملا‌حسینی، سوم و چهارم در دولت‌آباد، پنج و و ششم در دره‌دراز، هفتم و هشتم همین ماه در محله آقاجان اجرا دارند.

این مسؤول تصریح کرد: این پایگاه فرهنگی برنامه‌های شاد و مفرح خود را در مورخه یازدهم تا سیزدهم در پارک شبدیز محله الهیه کرمانشاه برای عموم مردم به اجرا می‌گذارد.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار