کد خبر: ۴۶۵۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۷ 23 July 2017
فرماندار شهرستان اندیکا گفـت: با تلاش شبانه روزی نیروهای امدادی و مردمی و بسیج تمام امکانات شهرستان آتش در کوه دلا مهار شد.

منوچهر ورناصری بعد از روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هرچند گرمای هوا ، وزش بادهای شدید، موقعیت کوهستانی و سخت گذربودن منطقه کار مهار آتش را با سختی روبرو کرده بود اما نیروهای اعزامی و مردمی توانستند آتش را در تمام نقاط کوه دلا خاموش کنند.

وی افزود: با بالگرد آبپاش که از ظهر امروز به شهرستان رسیده بود نیز بازدیدی هوایی از منطقه داشتیم و تا ساعتی دیگر جهت اطمینان کامل آب پاشی برخی نقاط کانونی حادثه انجام می شود.

رییس ستاد بحران شهرستان اندیکا ادامه داد: در بیشتر مناطق کوه ادیو بخش مرکزی نیز آتش مهار شده اما در چند نقطه سخت گذر آتش همچنان در حال پیشروی است که با بالگرد آبپاش آتش در این نقاط کنترل می شود.

وی در پایان از تمام دستگاه های امدادی، خدماتی، نظامی و اجرایی شهرستان اندیکا برای عملیات مهار آتش در دو نقطه شهرستان قدردانی کرد.

آتش سوزی در ارتفاعات دلا دربخش چلو شهرستان اندیکا از جمعه شب آغاز شد وآتش سوزی در جنگل های ارتفاعات ادیو در بخش مرکزی این شهرستان از شنبه شب زبانه کشیده بود.

کوه دلا و ادیو از ارتفاعات شهرستان اندیکا هستند که دارای مراتع غنی و پوشش جنگلی متنوع هستند.

شهرستان اندیکا با سه بخش مرکزی، آبژدان و چلو در شمال شرق خوزستان قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار