کد خبر: ۴۶۶۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰ 25 July 2017
مریم ابریشم‌کار عضو شورای شهر اهواز در نطق پیش از دستور خود اظهار کرد: با توجه به گرمای شدید و بی‌سابقه استان خوزستان و معضلات ناشی از این موضوع برای شهروندان، انتظار می‌رود محوطه‌ها و معابر عمومی مجهز به وسایل و تجهیزات خنک‌کننده باشند.

وی ادامه داد: در بازدیدی که هفته گذشته از چند دستگاه اتوبوس ناوگان اتوبوسرانی اهواز داشتیم، مشاهده شد که این اتوبوس‌ها در گرمای شدید بدون کولر فعالیت می کنند و شهروندان در این اتوبوس‌ها ناچار به پایین کشیدن شیشه‌های اتوبوس می شوند که در واقع همین گرمای شدید در اتوبوس، رنج مردم را دو چندان می‌کند. با توجه به وضعیت اقتصادی مردمی که از ناوگان اتوبوسرانی استفاده می‌کنند باید رسیدگی به اتوبوس‌ها مورد توجه قرار بگیرد.

این عضو شورای شهر اهواز با اشاره به لزوم تجهیز پارک‌ها و معابر عمومی به آب‌سردکن بیان کرد: هیچ پارکی در اهواز که مجهز به آب‌سردکن باشد، مشاهده نشده است. همچنین با توجه به اینکه برخی از مغازه‌داران، اقدام به نصب بسته‌های ‌مه‌پاش جلوی درب مغازه‌ها کردند که این دستگاه‌ علاوه بر خنک‌سازی به کاهش آلودگی نیز کمک می‌کند، ‌پیشنهاد می‌شود تسهیلات تشویقی در اختیار مغازه‌دارانی که از این دستگاه‌ها استفاده می‌کنند، قرار بگیرد زیرا مزایای دستگاه‌های مه‌پاش در واقع برای شهروندان و عابران است.

ابریشم‌کار به نامناسب بودن وضعیت برخی زمین‌های ورزشی در سطح اهواز اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه در فصل تابستان قرار داریم و همچنین اینکه در مناطق کم‌برخوردار مردم به علت وضعیت مالی خود قادر به فرستادن فرزندان خود به کلاس‌ها و دوره‌های اوقات فراغت نیستند، باید برای تعمیر این اراضی ورزشی تدابیری اندیشیده شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار