معاون فرهنگی شهردار شیراز گفت:
معاون فرهنگی شهردار شیراز گفت: متاسفانه برخی مردم و مسئولان ما نیز بر این تصورند که با تساهل و تسامح می‌توان خانواده را نگاه داشت اما تجربه نشان داده شیعه هیچگاه از آینده ناامید نمی‌شود زیرا به انتظار اعتقاد دارد و از مرگ هراس ندارد زیرا به شهادت اعتقاد دارد و سپری به نام ولایت فقیه دارد.
کد خبر: ۴۷۱۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰ 01 August 2017
تابناک فارس به نقل از ایکنا:مراسم اختتامیه جشنواره عفاف و حجاب «عفیف‌آباد» و همچنین سیره رضوی شهرداری شیراز امروز، ۱۰ مردادماه با تجلیل از جمعی از دست‌اندركاران این جشنواره‌ها و فعالان حوزه عفاف و حجاب برگزار شد.

احمد همتی بوشهری، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از شهدا و اولیای آنها که افتخارات امروز ایران اسلامی مرهون خون پاک آنها است، اظهار کرد: امروز اگر برنامه‌ای با محوریت عفاف و حجاب برگزار شده به برکت خون شهدا است.

وی با اشاره به برگزاری برنامه جامع و مستمر طرح ازکی در سومین حرم اهل بیت (ع)، افزود: یکی از رسالت‌های ارزشمند معاونت فرهنگی در سومین حرم اهل بیت (ع) برنامه‌های خوب و ویژه‌ با عنوان جشنواره عفیف‌آباد است که در ایام مبارک دهه کرامت انجام شد.

معاون فرهنگی شهردار شیراز با بیان اینکه دشمنان انقلاب ما با اقدامات نرم در حوزه فرهنگی به ویژه خانواده و بانوان در راستای سست کردن بنیان خانواده و از بین بردن ارزش عفاف و حجاب تلاش دارند، گفت: متاسفانه برخی مردم و مسئولان ما نیز بر این تصورند که با تساهل و تسامح می‌توان خانواده را نگاه داشت اما تجربه نشان داده شیعه هیچگاه از آینده ناامید نمی‌شود زیرا به انتظار اعتقاد دارد و از مرگ هراس ندارد زیرا به شهادت اعتقاد دارد و سپری به نام ولایت فقیه دارد.

همتی با اشاره به اینکه دشمنان ایران اسلامی اجرای مهندسی معکوس را در دستور کار دارند، گفت: آنها در تلاشند تقوا و تحکیم خانواده را به بی بند و باری و سست کردن بنیان خانواده تبدیل کنند اما این کار را بدون درگیری و در اوج سازش دنبال می‌کنند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با بیان اینکه فرهنگ ایران اسلامی فرهنگی غنی است، گفت: دشمنان انقلاب با جدیت تهاجم فرهنگی را دنبال می‌کنند زیرا در تهاجم ما قدرت انتخاب نداریم و در این هجمه، یک مجموعه سیاسی و اقتصادی اصالت یک کشور را مورد هجمه قرار می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه در تبادل فرهنگی هیچگاه نباید نقاط قوتمان را فراموش کنیم، بیان کرد: در این راه بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری بسیار راهگشا است کما اینکه پس از چهار دهه از انقلاب این انقلاب نه تنها ضعیف نشده بلکه با قدرت و جدیت بسیار زیاد در مسیر رشد و تعالی خود حرکت می‌کند.

معاون فرهنگی شهردار شیراز با بیان اینکه باید برای موفقیت در این زمینه کارهای نرم‌افزاری انجام شود، اظهار کرد: امروز در تمام محلات شهر شیراز فرهنگسراها و خانه محله همچنین سالن‌های ورزشی برای انجام کارهای فرهنگی وجود دارد و از این ظرفیت باید به خوبی بهره‌برداری شود.

همتی ریشه بسیاری از مشکلات اجتماعی امروز جامعه را در عدم توجه به مسائل فرهنگی دانست و با تاکید بر اینکه بهترین زبان برای انتقال مفاهیم شهروندی استفاده از زبان هنر است، گفت: بسیاری از برنامه‌های نرم‌افزاری و اقدامات سخت‌افزاری در سطح شهر شیراز با محوریت توجه به حقوق شهروندی و آموزش و ترویج مفاهیم این حوزه انجام شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار