استاندار کرمانشاه گفت: عملیات ریل گذاری راه آهن کرمانشاه تا پایان امروز 11 مرداد و پیش از مراسم تنفیذ رئیس جمهور توسط رهبر معظم انقلاب به پایان می رسد و آرزوی تاریخی مردم کرمانشاه تحقق می یابد.
کد خبر: ۴۷۱۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱ 02 August 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک؛ دکتر اسدالله رازانی در حاشیه بازدید از آخرین مراحل ساخت ایستگاه راه آهن کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عظمت کاری که در روند عملیات ریل گذاری و ساخت ایستگاه  راه آهن کرمانشاه در طول پنج ماه گذشته صورت گرفته، در تاریخ صنعت راه آهن کشور بی سابقه است.

استاندار کرمانشاه افزود: مدیریت ارشد استان طی این چند ماه اخیر هر دو هفته یکبار از روند عملیات این پروژه عظیم بازدید میدانی کرده است و هر بار شاهد پیشرفت بسیار خوب پروژه نسبت به بازدید قبلی بوده است.

 این مدیر ارشد استان خاطرنشان کرد: روند اجرایی شدن این پروژه بسیار عظیم بعد از سفر اخیر دکتر روحانی رییس جمهور به استان شتاب بسیاری گرفت به گونه ای که طی شش ماه گذشته حدود 110 کیلومتر عملیات ریل گذاری انجام شده که بی نظیر است.

وی اظهار داشت: امروز  یازدهم مرداد ماه عملیات ریل گذاری راه آهن کرمانشاه به پایان می رسد و و آرزوی تاریخی مردم کرمانشاه تحقق می یابد.

دکتر رازانی ادامه داد: بر اساس برنامه تنظیم شده احتمالاً دوشنبه هفته آینده وزیر راه و شهرسازی با قطار وارد شهر کرمانشاه خواهند شد.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: افتتاح رسمی راه آهن به معنی آمادگی برای جابجایی مسافر و بار نیز و اینکار مستلزم برخی کارهای فنی نهایی است که توسط شرکت راه آهن ایران باید صورت گیرد و این مرحله ممکن است تا 45 روز بعد از افتتاح اولیه به طول بیانجامد.

این مقام عالی استان خاطرنشان کرد: مدیریت ارشد استا تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا این فرایند آماده سازی نهایی در فاصله زمانی کوتاهتری انجام گیرد.

وی گفت: امروز کرمانشاهی ها حق دارند خیلی خوشحال باشند زیرا این آرزوی دیرینه پس از سالها به تحقق پیوسته است.

 دکتر رازانی همچنین پیرامون قطعه کرمانشاه به خسروی گفت: فاز دوم این مسیر نیز در حال انجام است و پس از اتمام فاز اول شتاب بسیار بیشتری به خود می گیرد. تاکنون مسیر کرمانشاه تا اسلام آبادغرب 40 درصد و از اسلام آبادغرب تا خسروی 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.




منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار