رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: راه توسعه کشور و نجات فارس از بیکاری توجه به صنعت و حرکت به سوی ساختاری صنعتی است.
کد خبر: ۴۷۱۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۲ 02 August 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:محمدرضا رضایی رئیس کمیسیون عمران مجلس در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی جهرم به آمار بیکاری در استان فارس اشاره کرد و گفت: در زمانی که استان‌های دیگر به سمت صنعتی شدن گام برداشتند فارس از این مقوله غافل بود و بیشتر توان فارس بر کشاورزی تمرکز داشت.


وی با بیان اینکه مناطق ویژه اقتصادی به لحاظ شرایط حاکم جاذبه‌های فراوان برای سرمایه‌گذاری دارد، افزود: راه توسعه کشور و نجات فارس از بیکاری توجه به صنعت و حرکت به سوی ساختاری صنعتی است.


رضایی منطقه ویژه اقتصادی جهرم را آماده جذب سرمایه‌گذار دانست و ادامه داد: زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی جهرم آماده شده و امکان واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در این منطقه فراهم است.


وی با دعوت از سرمایه‌گذاران به‌منظور سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی جهرم بیان کرد: جهرم به‌سبب داشتن منطقه ویژه اقتصادی و نزدیکی به آب‌های خلیج فارس فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاران بوده و از فعالیت آنها در جهرم حمایت می‌شود.


رضایی با اشاره به اینکه توسعه صعنت در منطقه به معنای حذف کشاورزی نیست، اظهار داشت: کشاورزی باید با رویکرد علمی و توجه به منابع آب موجود مکانیزه شده و گونه‌هایی کم مصرف کشت شود.


رئیس کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود، کشاورزی سنتی در فارس مقرون به صرفه نیست و باید در کنار کشاورزی صنایع تبدیلی مورد توجه قرار گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار