کد خبر: ۴۷۹۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵ 17 August 2017
تعدادی از کارگران گروه ملی صبح پنجشنبه با حضور صنفی خود در مقابل بانک ملی مرکزی اهواز خواستار دریافت مطالبات و حقوق معوقه خود شدند.

به گزارش ایرنا صبح پنج شنبه جمعی از کارگران و پرسنل گروه ملی صنعتی فولاد ایران در مقابل بانک ملی اهواز شعبه امانیه حاضرشدند و خواستار پرداخت معوقات خود شدند.

یکی از کارگران این کارخانه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: 2 روز پیش یک ماه حقوق معوق کارگران که مربوط به اردیبهشت ماه سال جاری است به حساب آنها واریز شد اما همچنان حقوق سه ماه اخیر پرداخت نشده است و طلب سالهای قبل ما نیز همچنان بلاتکلیف باقی مانده است.

ﮔﺮﻭﻩ ﻣﻠﯽ ﺻﻨﻌﺘﯽ ﻓﻮﻻﺩ ﺍﯾﺮﺍﻥ از معدود تولیدکنندگان بزرگ محصولات نوردی با ظرفیت سالیانه یک میلیون و 435 هزار تن فرآورده های فولادی و 430 هزار تن شمش فولادی و بیش از سه هزار نفر نیروی کار متخصص و متعهد است که در شرق اهواز قرار دارد.

این شرکت در سال 88 به بخش خصوصی واگذار شد و در پی مطرح شدن پرونده اختلاس سه هزار میلیارد تومانی در سال 1390 تاکنون زیر نظر دادستانی و مدیران منصوب آن اداره شده است. بلاتکلیفی این شرکت موجبات زیان انباشته در این مجتمع عظیم فولادی را فراهم کرده و کارگران و پیمانکاران این شرکت تاکنون چندین بار برای مطالبات خود تجمع کرده اند.

شرکت گروه ملی فولاد اسفند پارسال به بانک ملی واگذار شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار