جانشین فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان گفت: در سه ماه نخست امسال یک هزار و 14 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۴۸۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳ 15 June 2015
سرهنگ سید محمد صالحی دوشنبه در نشست خبری که در معاونت اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان در اهواز برگزار شد، اظهار کرد:در خرداد امسال یک محموله مواد مخدر حشیش به وزن 243 کیلوگرم در شهرستان شوشتر کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: از ابتدای خرداد تاکنون کشف سرقت از منازل در خوزستان به میزان 90 درصد و سرقت از مغازه 54 درصد نسبت به اردیبهشت ماه افزایش داشته و در مجموع در دومین مرحله طرح ارتقای امنیت اجتماعی دو درصد افزایش کشفیات سرقت داشته ایم.

وی افزود: در آستانه هفته مبارزه با مواد مخدر (29 خرداد تا پنجم تیر) پیش زمینه طرح تشدید مبارزه با خرده فروشان از 23 خرداد اجرایی شد و حدود 30 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط و 51 نفر دستگیر شدند.

صالحی گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر نیز از ابتدای خرداد تاکنون با شناسایی و متلاشی کردن سه باند عرضه مواد مخدر 57 درصد افزایش کشفیات صنعتی و سنتی نسبت به مدت مشابه پارسال داشته است.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان بیان کرد: در هفته گذشته نیز سه سارق سیم های برق در هفتگل دستگیر شدند که این سارقان در شهرهای هفتگل، اهواز، باغملک و شوشتر سرقت می کردند.

وی ادامه داد: همچنین سارقان مسلح جایگاه های سوخت در شهرستان های شوشتر و دزفول دستگیر شدند.

صالحی گفت: فردی که با پوشیدن لباس نیروی انتظامی برای اخاذی از مردم آبادان استفاده می کرد، نیز دستگیر شد.

وی در خصوص نصب دوربین های مداربسته در مغازه ها و مراکز تجاری اظهار کرد: پنج هزار دوربین در سطح خوزستان نصب شده که مربوط به محیط های اداری و تجاری است.

وی اضافه کرد: از پایان سال 92 با شرکت همه دستگاه های دولتی در طرح ارتقای امنیت اجتماعی سهم هر سازمان برای تهیه و نصب این دوربین ها مشخص شد.

صالحی بیان کرد: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و شرایط خاص این ماه و خارج شدن هم استانی ها از منزل در ساعات پس از افطار، تدابیری برای تقویت واحدهای گشتی و راهور درنظر گرفته شده است.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان در زمینه روزه خواری در ایام ماه مبارک رمضان گفت: با توجه به مومن بودن مردم این استان در سال های گذشته مورد خاصی از روزه خواری مشاهده نشد.

وی همچنین در خصوص فعالیت مراکز اقامتی و رستوران ها در ماه رمضان بیان کرد: این مراکز می توانند با دریافت مجوز و ایجاد پوشش مناسب در فضای کار فعالیت خود را داشته باشند اما سایر مراکز از اذان صبح تا اذان مغرب حق ارایه سرویس ندارند و واحدهای صنفی و تیم های نظارتی در این خصوص نظارت می کنند.

وی در بخشی از سخنان خود درباره رانندگان خودرویی که اقدام به کشیدن ترمز دستی خودرو و ویراژ در خیابان اصلی کیانپارس اهواز و دیگر مناطق می کنند گفت: از ابتدای خرداد تاکنون 25 دستگاه خودرو در این خصوص توقیف شد که مدت توقیف طولانی برای آنها درنظر گرفته شده است.

در پایان این نشست خبرنگاران از اقلام کشف شده شامل تعدادی گوشی موبایل، لپ تاب، سلاح سرد و مواد مخدر دیدن کردند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار