کد خبر: ۴۸۲۴۶۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵ 22 August 2017
مدیر توسعه و تسهیل سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: با عنایت ویژه مدیرعامل امسال مبلغ 20 میلیارد ریال برای بخش های آموزش ، توسعه زیر ساخت ها و برگزاری نمایشگاه ها و همایش ها در نظرگرفته شده است .

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، سید علی موسوی مدیر توسعه و تسهیل سرمایه گذاری در برنامه زنده گفتگوی ویژه خبری که از شبکه صدا و سیمای آبادان پخش شد به تشریح وضعیت تالار بورس اروند و مزایای راه اندازی این تالار در منطقه آزاد اروند پرداخت.

وی گفت :با توجه به اینکه زیرساخت های مالی یکی از زیرساخت های اصلی در توسعه راهبردی مناطق آزاد است سازمان منطقه آزاد اروند خود را موظف می داند زیر ساخت های ورود به بازار سرمایه  را برای تجار ، صنعتگران و بازرگانان مهیا کند. که راه اندازی تالار بورس یکی از اقدامات می باشد.

.وی گفت: تالار بورس منطقه آزاد اروند اولین و تنها تالار بورس در بین مناطق آزاد است که  درسه بخش انرژی ،اوراق بهادار و کالا فعالیت می کند و کامل ترین تالار بورس می باشد .
 وی اظهار کرد: با توجه به پتاسیل های موجود در منطقه آزاد اروند ، شرکتهای تولیدی ، پالایشگاه ،پتروشیمی ، حجم بالای مبادلات کالا و انرژی و جمعیت زیاد در منطقه، بازار سرمایه  می تواند در کلیه حوزه های کالا، انرژی و اوراق بهادار به عنوان یک قطب در کشور معرفی گردد.

وی افزود: چهار برنامه برای اطلاع رسانی ، افزایش سطح آگاهی  و شناخت مردم و شرکت ها از بازار بورس در نظر گرفته ایم که شامل تعامل بیشتر با رسانه ها ، برگزاری دوره های آموزشی از صدا و سیما ،برگزاری کارگاه های آموزشی و شرکت در نمایشگاه ها و همایش های مرتبط می باشد.که امیدواریم با این برنامه ها بتوانیم تالار بورسی فعال در منطقه داشته باشیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار