فرمانده قرارگاه عملياتی کربلای نيروی زمينی سپاه:
کد خبر: ۴۸۳۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۹ 23 August 2017
فرمانده قرارگاه عملیاتی کربلای نیروی زمینی سپاه جهان را مدیون محور مقاومت دانست و گفت: تمام کشورها برای مقابله با تکفیری‌ها باید به میدان نبرد می‌آمدند و جهان به جهت مقابله مردم سوریه و عراق با تکفیری‌ها مدیون آنها است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک سردار احمد خادم سید الشهدا در آئین تشیع و خاک‌سپاری هفتمین شهید مدافع حرم اندیمشک با بیان اینکه راه شهدای مدافع حرم تا نابودی تکفیری‌ها ادامه دارد اظهار کرد: تکفیری‌ها ادامه‌دهنده راه خوارج در دوران امام علی (ع) هستند و تنها راه مقابله با آنها نابودی کامل و گذراندن از زیر لبه تیغ است.

وی شهدای مدافع حرم را ضامن امنیت کشور و نجات بخش مردم مظلوم سوریه و عراق دانست و افزود: امنیت مرزهای کشور به برکت خون شهدای مدافع حرم امروز کیلومترها دورتر از مرز جغرافیایی کشور تأمین شده و اگر ازخودگذشتگی شهدای بزرگوار نبود امروز در خرمشهر عزیز، همدان و در میانه کشور درگیر مقابله و مبارزه با تکفیری‌ها بودیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی کربلای نیروی زمینی سپاه پاسداران جهان را مدیون محور مقاومت خواند و گفت: تمام کشورها برای مقابله با تکفیری‌ها باید به میدان نبر می‌آمدند و جهان به جهت مقابله و مقاومت مردم سوریه و عراق با تکفیری‌ها مدیون آنها است.

وی با اشاره به حضور ایران اسلامی در اولین روزهای ادعای تشکیل حکومت خود خوانده تکفیری‌ها خاطر نشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی و با هدف آزادی ملت‌های مظلوم عراق و سوریه با بسیج امکانات، غذا، تسلیحات نظامی و اعزام نیرو در حالی که داعش به دیوار بغداد، ۲۰ کیلومتری کربلا رسیده بود ورود کرد و امروز شاهد پیروزی محور مقاومت و نابودی تکفیری‌ها و اربابانشان هستیم.

سردار خادم سید الشهدا شهیدان مدافع حرم را حجت خداوند در میان امت اسلامی و سایر ملت‌ها خواند و خاطر نشان کرد: امریکایی‌ها پس از پاک‌سازی منطقه از لوس داعش و تکفیری‌ها به مواضع ارتش سوریه، نیروهای مردمی و محور مقاومت بمباران کرده که امروز شهید حججی و شهید سردار جان محمد علیپور حاصل خیانت و همراهی امریکایی‌ها با تکفیری‌ها است.

وی با اشاره به جنایات تکفیری‌ها در رابطه با شهروندان عراق و سوریه گفت: ابوبکر بغدادی در حالی در عراق اعلام حکومت کرد که در 20 کیلومتری کربلا، دیوار بغداد رسیده و در تکریت یک هزار و ۲۰۰ نفر دانشجو را سر بریده، تیر خلاص زده و به رودخانه ریخت و ۲ هزار زن ایزدی را در مناطق دیگر عراق اسیر کرده، به آنها تجاوز کرد و یا در بازار به فروش رساند.

سردار خادم سید الشهدا با اشاره به جنایات وحشیانه تکفیری‌ها در به سیخ کشیدن یک کودک مظلوم در سوریه و قرار دادن این کودک در زیر پلو و آوردن کودک به خانه و تحویل کودک کباب شده به مادر افزود: تکفیری‌ها و داعش را به خاطر ظلم و ستمی که انجام داده‌اند باید از زیر تیغ گذراند و با تو بمیری نمی‌توان امنیت و آرامش را در منطقه به وجود آورد و با اینها از موضع قدرت و با صلابت باید برخورد کرد و نابود ساخت.

وی با اشاره به پیروزی ارتش عراق در مقابله با داعش و تکفیری‌ها اظهار داشت: این اتفاق حاصل تلاش در احیای فرهنگ انقلابی، بسیجی و روحیه شهادت‌طلبی است که مدافعان حرم در بین نیروهای ارتش عراق احیا کرده و تا زمانی که فرهنگ بسیجی، انقلابی و شهادت‌طلبی حکم‌فرما باشد تکفیری‌ها جایی در عراق نخواهند داشت.

فرمانده قرارگاه عملیاتی کربلای نیروی زمینی سپاه پاسداران با اعلام آمادگی نیروهای نظامی در دفاع از کشور خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران، ارتش سرافراز، بسیج عزیز، نیروهای امنیتی، نیروهای نظامی و عموم ملت بزرگوار و ولایی ایران اسلامی گوش‌به‌فرمان رهبر معظم انقلاب بوده و در صورت فرمان و صلاح‌دید رهبر معظم انقلاب دشمنان ایران و اسلام را از روی نقشه جغرافیا با تمام توان و قدرت و با اتکا به صلاح ایمان و توانمندی داخلی محو خواهد کرد.

سردار خادم سید الشهدا در خاتمه تکفیری‌ها را جنایتکار و برهم زنندگان امنیت برای تمام جهان خواند و جهان را مدیون محور مقاومت برای مقابله با آنها دانست و گفت: تمام کشورها برای مقابله با تکفیری‌ها باید به میدان نبر می‌آمدند و جهان به جهت مقابله مردم سوریه و عراق با تکفیری‌ها مدیون آنها است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار