مدیرکل زندان های استان کرمانشاه بر توسعه اشتغال مولد در مجتمع کشاورزی زندان کنگاور به عنوان اولویت مهم این مرکز تاکید کرد.
کد خبر: ۴۸۵۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴ 28 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی زندانهای استان،منصور بیگلری در بازدید از فعالیت بخش های مختلف زندان کنگاور ضرورت ایجادزمینه های بیش از پیش اشتغال و درآمدزایی برای کمک به رفع پاره ای از مشکلات مالی زندانیان وخانواده آنان را یاد آور شد.

وی در ادامه نقش موثر کارکنان زندانها بر توسعه اشتغال و حرفه آموزی زندانیان را مهم توصیف و استفاده از همه ظرفیت های موجود در راستای پیشبرد این هدف مهم را بیان کرد.

عضو شورای قضایی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: باز آموزی هنجارهای اجتماعی به زندانیان لازمه پیشگیری از وقوع جرم در جامعه است

مدیرکل زندان های کرمانشاه با بیان مطالب فوق برقراری تعاملات سازنده با دستگاههای اجرایی با هدف تسریع در فرآیند اصلاح وتربیت زندانیان  را مورد تاکید قرار داد.

گفتنی است درابتدای بازدید مدیرکل زندانهای کرمانشاه از زندان کنگاورمهدی معصومی،مدیرنمایندگی بنیاد تعاون زندانیان کرمانشاه و محمدرضابخشی،رئیس زندان کنگاور گزارشی ازبرنامه های حوزه اشتغال مجتمع کشاورزی زندان کنگاور را تشریح کردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار