مدیر آموزش و پرورش عشایر خوزستان:
مدیر آموزش و پرورش عشایر خوزستان، گفت: حدود 40 درصد از 650 مدرسه عشایری موجود در استان فاقد سرویس بهداشتی مناسب هستند.
کد خبر: ۴۹۲۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰ 11 September 2017
به گزارش ایسنا_ منطقه خوزستان، حمید قنبری با اشاره به اختصاص 200 میلیون تومان اعتبار برای بهسازی سرویس‌های بهداشتی مدارس عشایری، اظهارکرد: حدود 40 درصد از 650 مدرسه عشایری موجود در استان فاقد سرویس بهداشتی مناسب هستند و اکنون به حدود 300 میلیون تومان اعتبار برای احداث و بازسازی سرویس‌های بهداشتی مدارس عشایری باقی‌مانده نیاز داریم.
وی افزود: بحث بهداشت فردی یکی از مواردی است که به دنبال آن هستیم و یکی از مولفه‌های آن نیز سرویس‌های بهداشتی است. برخی مدارس عشایری قدمتی 30 یا 35 ساله دارند که یا فاقد سرویس بهداشتی هستند یا این سرویس‌ها به گونه‌ای تخریب شده‌اند که دیگر قابل استفاده نیستند.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت این موضوع، 200 میلیون تومان اعتبار برای بهسازی 100 سرویس بهداشتی در مدارس عشایری استان در اختیار ما قرار گرفته است. البته این اعتبار برای ما کافی نیست اما می‌تواند گوشه‌ای از مشکلات را برطرف کند.

مدیر آموزش و پرورش عشایر خوزستان با بیان اینکه حدود 40 درصد مدارس عشایری استان به احداث یا بهسازی سرویس‌های بهداشتی نیاز دارند، تصریح کرد: برای تکمیل و رفع دغدغه ما در بحث سرویس‌های بهداشتی مدارس، به اعتباری حدود 300 میلیون تومان برای 650 مدرسه عشایری موجود نیاز داریم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار