سرپرست اداره کل امور بانوان استانداری خوزستان:
سرپرست اداره کل امور بانوان استانداری خوزستان با اشاره به پیگیری احداث مرکز مطالعات زنان در دانشگاه شهید چمران اهواز، گفت: رشته مطالعات زنان را به عنوان یک دانشکده مستقل برای پردازش به بحث‌های مربوط به خانواده ایجاد کنیم.
کد خبر: ۴۹۵۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹ 17 September 2017
به گزارش تسنیم _ منطقه خوزستان، سیده فرانک موسوی در نشست و بازدید از پارک علم و فناوری اظهار داشت: بررسی‌ها نشان می‌دهد بیش از 63 درصد دانشگاه‌های کشور بانوان هستند بنابراین توجه به نیازهای بانوان در ابعاد مختلف اهمیت می‌یابد.

وی در ادامه با بیان اینکه به همین دلیل زمینه رشد بانوان و تبدیل ایده به عمل باید فراهم شود، گفت: دولت موظف است که تسهیل‌گری کند و بستر را برای تسریع این همکاری فراهم سازد.

سرپرست اداره کل امور بانوان استانداری خوزستان با اشاره به اینکه درصددیم نخستین مرکز کانون رشد خلاقیت بانوان در اهواز تاسیس شود، گفت: برنامه‌ریزی‌ها در جهت اخذ مجوزهای لازم برای راه‌اندازی مرکز ایده‌های بانوان در دست بررسی است.

وی با بیان اینکه باید بستر تبدیل ایده به عمل مهیا شود، عنوان کرد: دنیا نشان داده که حیات اقتصادی، سیاسی و اجتماعی جامعه منوط بر توجه به نیروی انسانی است.

وی ادامه داد: از آنجا که بانوان بخش مهمی از نیروی انسانی هر جامعه را تشکیل می‌دهند ضرورت توجه به توان و ظرفیت این بخش بیش از پیش احساس می‌شود.

وی تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که در دانشگاه شهید چمران اهواز پیگیر آن هستیم ایجاد مرکز مطالعات زنان است. رشته مطالعات زنان را به عنوان یک دانشکده مستقل برای پردازش به بحث‌های مربوط به خانواده ایجاد کنیم از این رو  با مطرح کردن بحث زنان بحث خانواده نیز مطرح می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار