فرمانده انتظامی استان خوزستان از شناسایی و دستگیری فردی که با قدرت نمایی با سلاح گرم موجب شرارت و اخلال در نظم عمومی می‌شد، خبر داد.
کد خبر: ۴۹۸۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱ 23 September 2017
به گزارش میزان _ منطقه خوزستان، سردار حیدر عباس زاده گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد قاطعانه با اشرار و عاملان تیراندازی‌های غیر مجاز در سطح استان، ماموران پلیس شهرستان دزفول با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی فردی را که با قدرت نمایی با سلاح گرم موجب شرارت و اخلال در نظم عمومی شده بود را شناسایی کردند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس با گشت زنی‌های نامحسوس و هدفمند فرد مورد نظر را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سردار عباس زاده با بیان اینکه متهم داری سوابق شرارت مختلفی از قبیل قدرت نمایی با سلاح گرم، ایجاد رعب و وحشت و زورگیری بوده، اظهار کرد: متهم در تحقیقات به ۴۸ تیراندازی غیرمجاز در سطح شهرستان دزفول اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در خاتمه با اشاره معرفی متهم به مراجع قضائی، گفت: نیروی انتظامی مصمم است با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی که با تیراندازی‌های غیر مجاز آسایش شهروندان را برهم می‌زنند به صورت قاطعانه برخورد کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار