استاندار خوزستان:
استاندار خوزستان گفت: ارائه خدمات رسانی بهتر و با کیفیت نیاز به همکاری دیگر استان ها کشور دارد و امیدواریم امسال نیز شاهد این همکاری ها در خوزستان باشیم.
کد خبر: ۵۰۰۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳ 27 September 2017
به گزارش تابناک خوزستان، غلامرضا شریعتی در ستاد اربعین استان با اعلام تعطیل نبودن ستاد اربعین طی یک سال اخیر اظهار داشت: با وجود یکسان بودن اعتبارات این استان نسبت به سایر استان ها، کارهای زیرساختی خوبی به ویژه در مرز چذابه انجام شد.

وی ادامه داد: از محبت و کمک سایر استان ها به خدمات رسانی زائران حسینی در سنوات  قبل تقدیر و تشکر می کنم؛ امیدوارم امسال نیز با همکاری آنها خدمات رسانی با کیفیت بهتری به زائران حسینی داشته باشیم.

نماینده عالی دولت در خوزستان افزود: در حوزه زیرساخت ها به ویژه در چذابه که مشکلات بسیاری داشته کارهای خوبی انجام شد است؛ هرچند از نظر اعتباری مثل سایر استان ها بودیم و ریالی اضافه بابت اربعین به ما پرداخت نشده است.

شریعتی با اشاره به چهار خطه شدن بخشی از جاده سوسنگرد به چذابه تصریح کرد: در زمینه پارکینگ، اسکان و سایر زیرساخت های دیگر نیز فعالیت هایی انجام شده است. البته مرزها در عین حال که مجرایی برای عبور زائران اربعین هست برای مسائل تجاری هم مورد استفاده قرار می گیرد.

شریعتی در پایان گفت: امسال نیز با همت هرچه بیشتر تمام تلاش خود را برای خدمات رسانی خوب و با کیفیت به زائران حسینی به کار می گیریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار