شهردار ایذه خبر داد
شهردار ایذه گفت: پس از چند روز وقفه در کار آسفالت خیابان‌‌های شهر اقدام برای این کار از سر گرفته شد.
کد خبر: ۵۱۱۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 21 October 2017
به گزارش فارس _ منطقه خوزستان، انوشیروان بهرامی با اشاره به آغاز به‌کار مجدد آسفالت خیابان‌های سطح شهر اظهار کرد: این کار با آسفالت ۸ کوچه و خیابان در نقاط مختلف از جمله شهرک رسالت آغاز شد.

وی افزود: وجود کوچه و خیابان‌های خاکی در سطح شهر باعث ایجاد آزار و اذیت برای شهروندان و تولید گل و لای در فصل بارندگی خواهد شد و از این‌رو باید به این مساله توجه جدی شود.

شهردار ایذه با مهم ارزیابی کردن عملیات روکش آسفالت کوچه و خیابان‌های سطح شهر و تاکید بر بر ادامه نهضت آسفالت در محلات مختلف تصریح کرد: تمام امکانات، تجهیزات و ظرفیت‌های موجود شهرداری را در این زمینه تا جلب رضایت و خشنودی شهروندان بکار خواهم بست.

بهرامی شهردار با اشاره به آمار بالای کوچه های خاکی در نقاط مختلف شهر ایذه گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته با مسئولان استانی به‌زودی قیر مورد نیاز جهت آسفالت و ادامه کار را تهیه خواهیم کرد و نهضت آسفالت را با سرعت بیشتری ادامه خواهیم داد‌.

وی شهردار در پایان ضمن عذرخواهی از شهروندان بابت تاخیر در روکش آسفالت خیابان شهید عزیزی، بلوار مدرس و اطراف میدان شهداء که زیرسازی آنها انجام گرفته بود بر پیگیری تا انجام روکش آسفالت نقاط مذکور اشاره و تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار