معاون استاندار سمنان خبر داد
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سمنان با بیان اینکه مشکل آب بخش صنعت و کشاورزی با بهره‌برداری از طرح تصفیه‌خانه فاضلاب سمنان رفع می‌شود، گفت: بانک‌های استان سمنان آماده پرداخت تسهیلات برای تکمیل این طرح هستند.
کد خبر: ۵۱۴۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹ 25 October 2017

به گزارش تابناک سمنان، آقامحمد همتیان در حاشیه جلسه سرمایه‌گذاری بهره‌برداری از طرح تصفیه‌خانه فاضلاب سمنان که با حضور سرمایه‌گذاران هندی در دفتر خدمات سرمایه‌گذاری سمنان برگزار شد،در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری فارس استان سمنانبا اشاره به طرح تصفیه‌خانه فاضلاب سمنان اظهار داشت: با بهره‌برداری از ۸۰ کیلومتر فاضلاب شهری و تکمیل تصفیه‌خانه سمنان، مشکلات کم‌آبی در بخش صنعت و کشاورزی برطرف می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 45 درصد از فاضلاب شهری سمنان توان تولید 100 لیتر بر ثانیه پساب را در ثانیه دارد، اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود با نصب تمامی انشعابات، بهره‌برداری از پساب فاضلاب شهری سمنان به ۳۵۰ لیتر بر ثانیه برسد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سمنانرعایت استانداردهای زیست‌محیطی را در رسیدن به شاخص پساب مطلوب دخیل دانست و گفت: با رعایت این اصل می‌توان از این پساب در بخش‌های کشت، صنعت و کشاورزی بهره برد.

همتیان با تأکید بر لزوم مشارکت بانک‌های استان سمنان در به ثمر رسیدن این طرح، از آمادگی بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات برای تکمیل طرح خبر داد و اظهار داشت: بانک‌های استان سمنان آمادگی پرداخت تسهیلات را برای تکمیل فاضلاب شهری سمنان دارند.

وی با اشاره به سفر وزیر امور اقتصادی و دارایی به استان سمنان که در هفته آینده صورت می‌گیرد، اظهار داشت: سرمایه‌گذاران طرح فاضلاب شهری سمنان طرح و درخواست دریافت تسهیلات را ارائه داده‌اند که پس از مصوب شدن در ستاد اقتصاد مقاومتی، همه مقید می‌شوند تا در یک برنامه زمان‌بندی‌شده، آن را به نتیجه برسانند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار