مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از آمادگی اسکان روزانه قریب 10 هزار نفر از زوار اربعین در اقامتگاه‌های راهیان نور استان خبر داد.
کد خبر: ۵۱۶۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵ 29 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،علی یوسفی‌راد ، با بیان اینکه تمامی ظرفیت اسکان اردوگاه‌ها و اماکن اقامتی راهیان نور استان در ایام اربعین در اختیار زوار عتبات عالیات قرار خواهد گرفت، اظهار کرد: اماکن اقامتی و زائرسراهای راهیان نور استان در شرایط معمول ظرفیت اسکان شبانه پنج هزار نفر را دارند.

یوسفی‌راد اضافه کرد: با در نظر گرفتن ظرفیت کف خواب برای اماکن اقامتی و اردوگاه‌های راهیان نور استان، ظرفیت اردوگاه های راهیان نور استان به مرز اسکان شبانه 10 هزار نفر خواهد رسید.

یوسفی‌راد افزود: اردوگاه‌ها و اماکن اقامتی راهیان نور استان کرمانشاه از روز دهم آبان تا زمان بازگشت زوار عتبات عالیات آماده پذیرایی از زوار هستند.

وی اضافه کرد: تلاش شده با بهره گیری از ظرفیت خادمین شهدای استان خدمات رسانی قابل قبولی به زوار عتبات عالیات داده شود و از ظرفیت خادمین شهدا برای خدمات دهی به زوار عتبات عالیات استفاده خواهد شد.

یوسفی‌راد بیان کرد: با تعاملی که با موکب ها ایجاد شده زوار عتبات عالیاتی که در اردوگاه‌ها و اماکن اقامتی راهیان نور استان اقامت پیدا می کنند، از امکانات در نظر گرفته شده در موکب ها برخوردار می شوند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار