شهرام اسدی در گفتگو با تابناک:
مسول کمیته کیک بوکسینگ واکو استان کرمانشاه گفت:واکو در ایران یک انجمن غیر انتفاعی و با هدف توسعه موقعیت های ورزشی مناسب برای حضور بیشتر جوانان این مرز و بوم می باشد،
کد خبر: ۵۱۶۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴ 30 October 2017
شهرام اسدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک افزود:انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران در 28 اسفندماه 1371 به دنبال تلاش های دکتر ناصر نصیری، پدر کیک بوکسینگ ایران دایر گردید.

وی خاطرنشان کرد:wako به معنی انجمن جهانی سازمان کیک بوکسینگ می باشد که مورد تایید رسمی کمیته بین المللیIOC، سازمان جهانی ضددوپینگ WADA و شورای المپیک آسیایی OCA است وبرگزاری رویدادهای مهم و رسمی رشته های ورزشی کیک بوکسینگ در آسیا فقط مربوط به کنفدراسیون آسیایی واکو می است که برگزاری آن بر عهده رئیس کیک بوکسینگ آسیا می باشد.

 مسول کمیته کیک بوکسینگ واکو استان کرمانشاه تصریح کرد:سازمان واکو در ایران ورزشکارانی را که در رشته های کیک بوکسینگ(رینگ اسپورت و تاتامی اسپورت )به صورت رسمی فعالیت داشته و عضویت آنان در این انجمن پذیرفته شده است را سازماندهی کرده و برای پیشرفت بیشتر در این رشته ورزشی وحدت می بخشد.

اسدی اظهار داشت :انجمن واکو ایران از سوی وزرات محترم ورزش و معاونت محترم ورزش قهرمانی کشور  و لطف و عنایات دولت تدبیر و امید در فدراسیون انجمن های ورزشی  تعیین جایگاه گردید که این حرکت شایسته مرهون پیگیری های مسمتر دکتر نصیری می باشد که دلسوزانه برای ورزش کشور تلاش می کنند که این زحمات شایسته ستایش و قدردانی مضاعف می باشد .

وی افزود:دکتر ناصر نصیری در انجمن جهانی  سازمان کیک بوکسینگ wako صاحب کرسی نایب رئیسی انجمن جهانی سازمان کیک بوکسینگ می باشد .همچنین رئیس انجمن کیک بوکسینگ آسیا و رئیس انجمن کیک بوکسینگ ایران می باشد که حضوری فردی مدیر و مقتدر در این عرصه برای ورزش کشور امیدی است عظیم و پشتیبانی است سترگ و محکم که چشم انداز این رشته ورزشی را با مدال های رنگین ،دیدنی کرده است .

رئیس کمیته کیک بوکسینگ واکو استان کرمانشاه بیان کرد:متاسفانه حاشیه هایی در چند سال اخیر بر سر راه این رشته ورزشی وجود داشت که بیشتر بحث منافع مالی بود تا ملی و افرادی بودند که باحرکات غیر ورزشی و غیراخلاقی قصد ممانعت از پیشرفت و اقتدار واکو ایران در میادین داخلی و بین المللی را داشتند. اما خوشبختانه مدیری با اراده و وطن پرست، عاشق امام و رهبری،  که در زمان ۸ سال دفاع مقدس درکسوت یک بسیجی ازجان گذشته در مقابل متجاوزان ایستاد وحال این وظیفه خطیر را احساس کردند که مجددا برای سربلندی ایران اسلامی و به اهتزاز در آوردن پرچم میهن در میدانی دیگر باید جنگید و در مقابل چنین تفکراتی ایستاد تا بار دیگر توانایی و ایستادگی و مقاومت جوانان ایرانی را در عرصه دیگر به رخ جهانیان کشید .
 
وی گفت: ازکارنامه درخشان دکتر ناصر نصیری می توان ازمدیریت و سازماندهی وی در بازیهای داخل سالن ۲۰۱۷ عشق آباد یادکرد، وقتی که تیم ملی کیک بوکسینگ واکو ایران برای اولین بار تاریخ ساز شد و ورزشکاران مدال های رنگینی برای کشورمان به ارمغان آوردند و جایگاه نخست را در آسیا مقتدارنه به نام خود زدند.که این افتخارات و این جایگاه با ارزش را تنها مدیون زحمات وحمایت های دکترناصر نصیری ،پدر کیک بوکسینگ ایران می باشیم .

به گفته این مسئول:تیم ملی کیک بوکسینگ واکو ایران که در پنجمین دوره بازیهای داخل سالن ۲۰۱۷ آسیا که درتاریخ ۲۸شهریور ماه لغایت ۵ مهرماه ۹۶ در عشق آباد برگزار گردید،۱۲ ورزشکارملی پوش حضورداشت که سهم مدالهای کشورمان در بخش کیک بوکسینگ ۵ طلا، ۵ نقره و ۲ برنز بود که در تاریخ ورزش کیک بوکسینگ ایران بی سابقه بوده است .

همچنین ایشان اظهار داشتند: که بحق دکتر نصیری پدر ورزش کیک بوکسینگ ایران می باشند ،چرا که تا قبل ازاینکه انجمن واکو ایران توسط معاونت محترم قهرمانی وزارت ورزش در فدراسیون انجمن های ورزشی تعیین جایگاه شود، بیشتر هزینه های  اعزامی برعهده دکتر نصیری بوده است و ایشان همیشه منافع ملی را سرلوحه کارخود قرار دادندو به اهتزاز درارودن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در میادین بین المللی را خواسته همیشه خود می دانند که برنامه ریزی و مدریت ایشان برای رسیدن به این مهم نشان از مدیریت قوی و توانمندی وافر ایشان در عرصه ورزش بین الملل دارد.

گفتگو از مسعود دریابار
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار