مدیرکل سابق فنی و حرفه ای استان کرمانشاه که 2 روز پیش از سمت خود استعفا کرد، عمر مفید مدیریتی را چهار سال دانست و گفت: باید جا را برای ایده ها و نظرات جدید باز کرد و از این طریق به بهبود عملکرد سازمان کمک نمود.
کد خبر: ۵۱۷۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷ 30 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایرنا،داود ناصری امید  با اشاره به اینکه به دلیل یکسری مسائل شخصی ششم آبان از سمت خود استعفا کردم، افزود: با تلاش همکاران و هم افزایی سایر دستگاه های اجرایی در طول چهار سال اخیر توانستیم موفقیت هایی برای اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کسب کنیم.

وی تحقق تعهدات آموزشی در طول این چهار سال را یکی از کارنامه های موفقیت آمیز فنی و حرفه ای استان دانست و گفت: سال گذشته، موفق شدیم 9 میلیون و 300 هزار نفر ساعت آموزش در استان ارائه کنیم.

وی اظهار کرد: در راستای اصل 88 قانون اساسی مبنی بر برون سپاری آموزش ها به بخش خصوصی نیز شاهد رشد 127 درصدی واگذاری این آموزش ها به بخش خصوصی در استان بودیم.

وی توجه به آموزش زندانیان با راه اندازی 17 کارگاه آموزشی و ارائه 36 رشته آموزشی را از دیگر دستاوردهای فنی و حرفه ای استان ذکر کرد و گفت: با این اقدام ها توانستیم رتبه اول کشور را در زمینه ارائه آموزش به زندانیان کسب کنیم.

وی توانمندسازی دانشجویان با ارائه 190 هزار نفر ساعت آموزش فنی و حرفه ای، انعقاد 50 تفاهم نامه همکاری با ادارات و سازمان هایی از جمله آموزش و پرورش، کمیته امداد امام (ره)، دانشگاه ها و سایر دستگاه ها و احداث سه دهکده آموزش فنی و حرفه ای در اسلام آبادغرب، قروه و هرسین از محل مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به استان را از دیگر اقدام های انجام شده در مدت چهار سال اخیر ذکر کرد. 

ناصری امید به تبدیل وضعیت 80 نفر از مربیان حق التدریسی نیز اشاره کرد و گفت: با پیگیری های مستمر موفق شدیم این تعداد مربی را استخدام پیمانی کنیم.

و از تعامل و همکاری خوب مسئولان استان کرمانشاه با اداره کل فنی و حرفه ای در راستای پیشبرد و تحقق اهداف این اداره کل قدردانی کرد و گفت: موفقیت های کسب شده این اداره کل مرهون تلاش و زحمات شبانه روزی تمام همکاران در بخش های دولتی و خصوصی بوده است که قدردان این تلاش های آنها هستم. 

آموزش های فنی و حرفه ای در استان کرمانشاه در 210 آموزشگاه فعال بخش خصوصی و 25 مرکز دولتی ارائه می شود.

با استعفای ناصری امید، در حکمی از سوی محمدامین سازگارنژاد، رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، احسانی ایمانی هرسینی به عنوان سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه منصوب شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار