معاون انتظامی خوزستان :
معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان گفت: گشت های نامحسوس در سطح شهر در کاهش آمار سرقت ، شناسایی مجرمان و اخلال گران در امنیت ملی نقش تعیین کننده ای دارند و بر همین اساس این گشتها در استان فعال شده اند.
کد خبر: ۵۱۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴ 23 June 2015
سرهنگ رحمان موسوی با اشاره به تدابیر فرماندهی انتظامی اهواز برای برقراری امنیت در ماه رمضان اظهار کرد: امسال نیز مانند سال های گذشته برای ماه رمضان تدابیر ویژه ای را از بعد امنیتی برای روزه داران و مراسم لیالی قدر پیش بینی کرده ایم.

وی با اشاره به بحث روزه خواری و اقدامات پلیس برای برخورد با افراد متخلف گفت: درخوزستان و به خصوص اهواز مردم فهیم و با ایمانی داریم که کمتر مواقعی پیش آمده که فردی در اماکن عمومی اقدام به روزه خواری کند پس در این خصوص با مشکل جدی مواجه نیستیم.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان ادامه داد: اکنون برنامه ریزی های ما به گونه ای است که از ابتدا تا انتهای ماه رمضان اقداماتی را صورت دهیم تا بتوانیم در کاهش جرایم و ناهنجاری های اجتماعی نتایج قابل قبولی را شاهد باشم.

وی به برقراری امنیت در تردد شهروندان در ماه رمضان اشاره کرد و گفت: در این ماه به خصوص شب هایی که شهروندان به دلیل مراسم دعا خارج از منزل هستند تدابیر ویژه ای را برای برقراری امنیت منازل وهمچنین تردد شهروندان در معابر عمومی در نظر گرفته ایم.

موسوی همچنین به افزایش گشت های خودرویی، محسوس و نامحسوس در مناطق پر تردد شهر اشاره کرد و افزود: در سال 94 گشت های خودرویی هم به صورت محسوس و هم نامحسوس به منظور برقراری هرچه بهتر امنیت در سطح شهر را افزایش دادیم که در این خصوص شهروندان علاوه بر اینکه هیچگونه مشکلی را از نظر امنیت ندارند با کاهش جرم و ناهنجاری اجتماعی نیز مواجه بوده ایم.

وی افزود: اکنون علاوه بر گشت های موتوری، پاس های پیاده و گشت های خودرویی، گشت های نامحسوس در برقراری امنیت در سطح شهر نقش مهمی را ایفا می کنند و در شناسایی افرادی که در امنیت شهر اختلال ایجاد می کنند بسیار موثر بوده و امیدواریم با فعال شدن این گشتها شاهد کاهش جرم و ناهنجاری های اجتماعی در استان باشیم.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار