محمد مهدی سلطانیان درگفتگو با تابناک:
مدیر امور آبفای سنقر و کلیایی گفت: از ابتدای سالجاری 116 فقره انشعاب جدید آب و فاضلاب واگذار شده که از این تعداد 58 فقره انشعاب آب و 58 فقره انشعاب فاضلاب بوده که به متقاضیان واگذار شده است .
کد خبر: ۵۱۷۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹ 01 November 2017
محمد مهدی سلطانیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک افزود: استاندارد نمودن 35 فقره انشعابات، نشت یابی 83کیلومتر شبکه توزیع آب، 27 کیلومتر نشت یابی خطوط انتقال آب، نشت یابی و رفع نشت در انشعابات 5465 فقره، تعویض 227دستگاه کنتور خراب با قدمت بالا بخشی از عملکرد این امور بوده است .

وی حاطر نشان کرد: کیفیت آب شرب از وظایف ذاتی شرکت آب و فاضلاب است وتا کنون  6313مورد تست کلر سنجی آب شرب و انجام آزمایشات شیمیایی و میکروبی آب انجام شده است.

مدیر امور آبفای سنقر و کلیایی  تصریح کرد: با انجام آزمایشات براساس استاندارد های ملی، بهداشت آب این شهرستان بطور کامل رصد می شود . 

سلطانیان اظهار داشت: شستشوی شبکه توزیع وخطوط انتقال 140کیلومتر،956مورد پیمایش ملک به ملک،185 مورد رفع حوادث و اتفاقات شبکه توزیع، 410 فقره رفع حوادث اصلی و فرعی شبکه قدیمی آب، 270 متر از مدار خارج نمودن شبکه قدیمی آب از دیگر اقدامات این امور است .
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار