مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با حضور در اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بزرگسالان ایران با اعضای کادر فنی و بازیکنان این تیم دیدار کرد.
کد خبر: ۵۲۱۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷ 08 November 2017
بازدید مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از سومین مرحله اردوی تیم ملی هاکی
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان کرمانشاه؛در این بازدید جمعی از معاونین،مسوولین ورزش استان و رئیس هیات هاکی استان کرمانشاه حضور داشتند.

سرمربی تیم ملی هاکی در این دیدار با بیان اینکه این اردو با حضور ۱۶ ورزشکار به مدت 6 روز در کرمانشاه برگزار می گردد، گفت: این اردو با هدف آمادگی جسمانی و تاکتیکی تیم جهت حضوری پرقدرت برای مسابقات جهانی که بهمن ۹۶ در برلین آلمان برگزار می شود برپا شده است.

وی با بیان اینکه با برنامه ریزی های صورت گرفته ۷ مرحله اردو برگزار می شود اظهار داشت:شش اردوی در داخل کشور و یک اردو در اتریش برگزار می شود.

سرمربی تیم ملی با اعلام اینکه استان کرمانشاه همواره از میزبانان خوب برای تیم های ملی کشور است از مدیرکل ورزش و جوانان استان و مسئولین هیئت هاکی استان در امر این میزبانی تقدیر و تشکر کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیز در این بازدید اظهار کرد:کرمانشاه از گذشته تاکنون در عرصه هاکی از امیدهای کشور بوده است و ورزشکاران این رشته ورزشی در تیم های ملی حضور موفقی داشته اند.

حسینی ضمن قدردانی از تلاش های فدراسیون و اعضای تیم ملی هاکی برای آماده سازی این تیم برای حضور در مسابقات جهانی برای بازیکنان تیم ملی آرزوی موفقیت کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار