استاندار خوزستان با اشاره به افزایش روزافزون حجم بازگشت زائران حسینی گفت: تمهیدات لازم برای استقبال از زائرانی که از مرزهای خوزستان به کشور بازمی‌گردند فراهم شده است.
کد خبر: ۵۲۱۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲ 09 November 2017
به گزارش ایسنا - منطقه خوزستان، دکتر غلامرضا شریعتی چهارشنبه شب در مصاحبه با برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما، با اشاره به برقراری جریان تردد زائران در مرزهای شلمچه و چذابه اظهار کرد: اکنون جریان خروج از مرزها به ویژه برای زائران خارجی برقرار است و برای زائران ایرانی نیز گرچه کمتر شده، اما همچنان ادامه دارد. 

وی با اشاره به افزایش روز افزون بازگشت زوار تصریح کرد: روز چهارشنبه ( 17 آبان ماه) بیش از 60 هزار نفر از زوار از مرزهای شلمچه و چذابه بازگشتند. آمار بازگشت زائران حسینی رو به فزونی می‌رود و احتمال می‌دهیم آمار بازگشت از هر دو مرز به روزانه 100 هزار نفر نیز برسد.

استاندار خوزستان عنوان کرد: تمهیدات لازم در خصوص اسکان و تردد زائرانی که باز می‌گردند با استقرار اتوبوس‌های مسافربری در هر دو مرز شلمچه و چذابه و همچنین آمادگی حمل و نقل ریلی در شلمچه و ... تدارک دیده شده است. این تمهیدات برای تمامی طول مسیر یعنی از مرزها تا نقطه خروج از استان خوزستان در نظر گرفته شده است.

شریعتی ادامه داد: برای اسکان زائرانی که بازمی‌گردند محل‌هایی آماده شده که عمدتا مردمی هستند. همچنین به منظور استقبال از زائران، مواکب و محل‌های اسکان به لاین‌های مسیر بازگشت زوار در جاده‌ها و محورهای چهارخطه منتقل شده‌اند تا بتوانیم از زائرانی که بازمی‌گردند استقبال خوبی داشته باشیم.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار