جمعی از کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز یکشنبه بار دیگر با اعتراض به بیکار شدن خود به دنبال واگذاری تعدادی از جایگاه های سوخت به بخش خصوصی، مقابل ساختمان استانداری خوزستان تجمع کرده و خواستار بازگشت به کار خود شدند.
کد خبر: ۵۲۳۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱ 12 November 2017
به گزارش ایرنا _ منطقه خوزستان، یکی از تجمع کنندگان در این خصوص، اظهار کرد: به دنبال واگذاری جایگاه های سوخت به بخش خصوصی، تعداد زیادی از نیروهای پیمانکاری با 12 تا 18 سال سابقه را اخراج کردند و تعداد کمی را نگه داشتند.

وی که خواست نامش فاش نشود افزود: به جای آنکه کارکنان را به قسمت های دیگر شرکت منتقل کنند ما را اخراج کردند.

این تجمع کننده گفت: شرکت هم اکنون جای خالی در بخش های دیگر دارد اما عنوان می کند مجوزی از تهران برای جذب نیرو وجود ندارد.

وی اضافه کرد: از یک ماه پیش تاکنون این چهارمین تجمع کارگران است اما تاکنون مسئولان جوابی به ما نداده اند.

رییس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز نیز اظهار کرد: این کارگران معترض زیر پوشش پیمانکار هستند و استخدام شرکت نفت نبودند.
سید اسد میر عالی ادامه داد: مالک جدید جایگاه های سوخت، قانون کار را برای آنها تبیین کرده و ملزم شده کارگران را طبق قانون کار به کار گیرد.

وی افزود: اگر کارگران شرایط جدید کارفرما را طبق قانون کار نپذیرفته اند و نمی خواهند طبق آن کار کنند شرکت نمی تواند در کار پیمانکار دخالت کند.

میرعالی بیان کرد: هر نیروی پیمانکار کارفرما دارد و ما نمی توانیم هر نیروی پیمانکاری را جذب کنیم.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز دارای 192 جایگاه سوخت است که شامل 34 جایگاه CNG و 116 فرآروده های نفتی (بنزین و گازوئیل) و بقیه 2 منظوره است.

این تجمع از ساعت 9:30 صبح آغاز شد و تا ظهر ادامه داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار