نماینده ولی فقیه در استان خوزستان:
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: رمز جاودانگی علمای بزرگ تشیع، دور ماندن آنها از مطامع دنیوی و ریاکاری و فقط معامله با پروردگار متعال است.
کد خبر: ۵۳۱۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 29 November 2017
به گزارش تابناک قم، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری سه شنبه شب در چهارمین همایش انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه قم افزود:بزرگانی همچون امام راحل و علامه طباطبایی(ره) و دیگر علمای شیعه، با توکل و اخلاص و بدون خودنمایی و ریاکاری در میان مردم حضور یافته و جز برای رضایت خداوند گامی برنداشتند. 

وی با بیان اینکه انسان باید با وجدان خود خلوت کرده و وظیفه و تکلیف خود در برابر پروردگار را بشناسد و به آن عمل کند، خاطرنشان کرد: علامه طباطبایی در راه خداوند بسیار فداکاری کرد و با سختی بسیار دوره تفسیر قرآن کریم را در حوزه های علمیه به راه انداخت. 

امام جمعه شهر اهواز با اشاره به طرح گسترده اندیشه های انحرافی غربی و شرقی در جامعه و مظلومیت اسلام در پیش از انقلاب اسلامی، تصریح کرد: علامه طباطبایی در آن بحبوحه خطرناک و فشار مضاعف فکری و عقیدتی بر جوانان، مکتب های غربی و شرقی را به چالش کشیده و مکتب والای اسلام را به اثبات رساند. 

وی با بیان اینکه امام راحل احساس کرد که بالاترین امر به معروف و نهی از منکر مبارزه با رژیم ستمشاهی است، گفت: ایشان تکلیف شرعی خود را در مقابله با رژیم سفاک پهلوی می دانست و با همه وجود در این راه ایستادگی کرد تا با توکل به قدرت لایزال الهی انقلاب اسلامی به پیروزی رسید. 

سی و ششمین سالگرد ارتحال علامه طباطبایی(ره) و چهارمین همایش انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه قم با حضور آیت الله مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید، آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، آیات تسخیری و مقتدایی، حجت الاسلام و المسلمین قرائتی و جمعی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و فضلای حوزه های علمیه در دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) قم برگزار شد. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار