امام جمعه کازرون گفت: آمارهای که توسط دولت ارائه می‌شود واقعیت‌های جامعه را ثابت نمی‌کند.
کد خبر: ۵۳۲۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 02 December 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های امروز نماز جمعه کازرون با اشاره به هفته وحدت اظهار داشت: وحدت امروز یک امر عقلی و شرعی است که وقتی دینی اصلش در خطر است باید اختلافات فردی را کنار گذاشت و به مسائل اصلی پرداخت.

امام جمعه کازرون وحدت را یک امر ضروری دانست و گفت: اگر دشمن به جامعه اسلامی مسلط شد به شیعه و سنی رحم نمی‌کند.

وی با اشاره به شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی افزود: هر دو خواسته یا ناخواسته دو تیغه قیچی هستند که به جبهه کفر و استکبار خدمت می‌کنند.

خرسند با بیان اینکه منطق و حجت شرعی می‌گویند باید وحدت داشته باشیم یادآور شد: وقتی پیغمبر به ادیان دیگر می‌گویند بیایید بر مشترکات خود همکاری کنیم آیا مسلمانان امروز نباید با هم همکاری کنند؟

خطیب جمعه کازرون با تقدیر از زحمات دولت، از آمارهای ارائه شده گلایه کرد و گفت: آیا آمارهای که ارائه می‌شود درست و واقعیت‌های جامعه هم ثابت می‌کنند؟

وی ادامه داد: یا مسوولان در بین مردم نیستند یا دستگاه‌ها آمارشان اشتباه‌است و اگر این آمار، مرجع تصمیم‌گیری شود وضعیت بدتر می‌شود.

امام جمعه کازرون با اشاره به شهادت مدرس و روز مجلس تاکید کرد: اولویت اصلی مجلس رفع گرفتاری‌ها و دگرگون کردن نظام پیچ و خم اداری باشد.

خرسند با بیان اینکه نمایندگان مجلس اولویت‌ها را در نظر بگیرند گفت: نمایندگان در بین مردم حضور داشته و به حوزه انتخابیه خود سرکشی و مردم را ببینند و از مشکلات آنها خبردار شوند.

وی اضافه‌کرد: این‌طور نباشد که نمایندگان پس از رای گرفتن بروند و پشت سر خود را نگاه نکنند بلکه در مسائل، اولویت‌ها را در نظر بگیرند و منطقه‌ای نگاه نکنند تا مردم  از مجلس و کارهای آن زده شوند.

خرسند با اشاره به وضعیت وخیم شیخ عیسی قاسم و گلایه از مجامع حقوق بشری گفت: چرا این نهادها ساکت هستند و فشار نمی‌آورند.

خطیب جمعه کازرون با تأکید بر کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه و کردستان گفت: کمیته امداد امام خمینی کازرون مسوولیت ساخت 10 واحد مسکونی را متقبل کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار