رئیس انجمن انبوه‌سازان خوزستان:
رئیس انجمن انبوه‌سازان خوزستان گفت: صنف انبوه‌ساز به دلیل ارتباط مستقیم با مصرف کننده، مشاور و هدایتگر خوبی برای شهرداری‌ها است و امیدواریم متخصصان باتجربه این صنف در تصمیم‌گیری‌های حوزه شهرسازی مورد توجه دستگاه‌های دولتی متولی امر قرار گیرند .
کد خبر: ۵۳۶۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷ 11 December 2017
فرشید پورحاجت در نشست هیئت مدیره انجمن انبوه‌سازان استان خوزستان که امروز، 20 آذرماه در محل استانداری در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: انجمن انبوه‌سازان استان با 800 عضو، پس از استان تهران دومین انجمن بزرگ کشور به حساب می‌آید و باید به مشکلات صنعت ساخت‌و ساز و انبوه‌سازان استان توجه ویژه شود.
 
وی افزود: مقابله با نهادهای قانون گریز، عدم ارائه خدمات مناسب به مصرف کننده و تولیدکننده در قبال دریافت هزینه‌های بالا، مشکلات پیش روی انبوه‌سازان برای اخذ انشعابات برق واحدهای مسکونی، مسائل مرتبط با حوزه خدمات شهری و انشعابات آب و فاضلاب و ورود نمایندگان انجمن انبوه‌سازان در نهادهای تصمیم‌گیری مرتبط با صنعت ساختمان از جمله دغدغه‌های این صنف است.
 
رئیس انجمن انبوه‌سازان خوزستان تصریح کرد:به دلیل ماهیت کار، در جریان ساخت‌وساز مسکن مجموعه‌ای از حرفه و مشاغل که تعداد آن‌ها تا 1200 عنوان تخمین زده شده است به طور مستقیم و غیر مستقیم با صنف انبوه‌سازان در ارتباط و تعامل قرار می‌گیرند و دلگرمی و فعالیت بیشتر این صنف، علاوه بر رونق اقتصادی برای تولیدکنندگان داخلی منجر به فعال‌تر شدن ارائه دهندگان خدمات در داخل استان شده و همین امر موجبات اشتغالزایی و پایین آمدن نرخ بیکاری صاحبان مشاغل در داخل استان را فراهم خواهد ساخت.
 
پورحاجت عنوان کرد: صنف انبوه‌ساز به دلیل ارتباط مستقیم با مصرف‌کننده، مشاور و هدایتگر خوبی برای شهرداری‌ها است و امیدواریم متخصصان باتجربه این صنف در تصمیم‌گیری‌های حوزه شهرسازی مورد مشورت و توجه دستگاه‌های دولتی متولی امر قرار گیرند.
 
به گزارش ایسنا، در پایان این نشست با هماهنگی مدیرکل دفتر فنی استانداری مقرر شد از این پس نماینده انجمن انبوه‌سازان استان خوزستان در جلسات نهادهای تصمیم گیرنده استانی مرتبط با صنعت ساختمان نظیر شورای مسکن استان، شورای فنی استان، ستاد استانی بافت فرسوده و شورای برنامه‌ریزی استان حضور داشته باشد.
 
 
 
منبع: ایسنا
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار