مراسم تودیع و تکریم معاونت فرهنگی شهردار اهواز
در این جلسه شهردار اهواز ضمن تشکر از آهن جان و حاتمی کاکش حکم احمد سراج را بعنوان معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اهواز ابلاغ نمود.
کد خبر: ۵۴۲۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷ 23 December 2017
به گزارش تابناک ظهر امروز با حضور منصور کتانباف شهردار اهواز امیر آهن جان معاون اموراجتماعی و فرهنگی شهردار اهواز و فرزین حاتمی کاکش سرپرست سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اهواز تودیع شده و احمد سراج به سمت معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اهواز منصوب شد.

در این جلسه کتانباف شهردار اهواز با اشاره به اینکه باید به سمت و سویی حرکت کنیم که مسیر جمهوری اسلامی باشد در خصوص تحولات منطقه و نقش ایران و رهبری در مدیریت این تحولات ونابودی داعش سخن گفت.


شهردار اهواز در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص مبحث فرهنگی شهر اهواز گفت: واقع امر این است که ما در موضوعات فرهنگی و اجتماعی راههای نرفته زیادی داریم و راههای رفته اشتباه زیادی هم داریم. همه کارهایی که انجام شده در اتاق فکری صورت گرفته است و ما باید با برنامه ریزی این کارها را مورد ارزیابی قرار دهیم.

کتانباف همچنین به معضلات اجتماعی اشاره کرد و گفت: معضلاتی که امروز در جامعه ما وجود دارد معلول علتهایی است که باید به آن علتها پرداخت.

شهردار اهواز با تاکید براینکه باید بر حقوق شهروندی متمرکز شویم گفت: ما در شهرداری اگر بخواهیم کاری انجام دهیم اولویت این است که مردم را نسبت به شهرداری آگاه کنیم. زیرا ما عمدتا در کشور به حقوق شهروندی آگاهی نداریم.

آهن جان معاون امور اجتماعی وفرهنگی اسبق شهردار اهواز در این مراسم ضمن تقدیر از کتانباف شهردار اهواز بابت حضور در ساختمان معاون فرهنگی گفت: این میزها امانت هستند که در اختیار ما قرار گرفته اند. دعا میکنیم در شهرداری عاقبت بخیر شویم و من آمادگی دارم که تجربیاتم را درحوزه فرهنگی و اجتماعی در اختیار معاون جدید قرار دهم. وی همچنین به تشکیل معاونت های فرهنگی مناطق و همچنین توسعه زیرساختهای فرهنگی در سالهای اخیر اشاره کرد.


احمد سراج معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اهواز نیز با تقدیر از شهردار اهواز گفت: حوزه فرهنگ در شهر اهواز ، حوزه بسیار وسیعی است زیرا در کنار تمام مشکلاتی که کلانشهرهای دیگردارند ما مشکلات خاص خود را نیز داریم.

وی افزود: ما به دنبال شهر اسلامی هستیم و شهر اسلامی شهری است که در آن امید و آگاهی هست. اگر مردم آگاه نباشند آن شهر اسلامی نیست.

سراج همچنین گفت:با توجه به تاکید شهردار اهواز بر موضوع آموزش و عرصه های مختلفی که برای من برشمردند خودم را موظف می دانم در این عرصه مثل بردار عزیزم جناب آقای آهن جان با همت مضاعف وارد این عرصه شوم.

در پایان این جلسه کتانباف شهردار اهواز ضمن تشکر از امیر آهن جان و فرزین حاتمی کاکش حکم احمد سراج را به عنوان معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اهواز ابلاغ نمود.





اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار