قائم‌مقام کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: کمیته امداد تاکنون 591 کانکس با کمک خیران نیکوکار خریداری و به مددجویان زلزله‌زده کرمانشاه واگذار کرده است.
کد خبر: ۵۴۲۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳ 24 December 2017
به گزارش تابناک به نقل از کمیته امداد،محسن رخصی، قائم‌مقام کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: این کانکس‌ها با اولویت خانوارهای مددجویی که منازل این خانوارها در زلزله اخیر تخریب‌شده واگذار و توزیع‌شده است.

محسن رخصی همچنین به خسارت‌های مالی واردشده به مددجویان در اثر زلزله هفت و سه‌دهم ریشتری کرمانشاه اشاره کرد و ادامه داد: امدادگران این نهاد از نخستین روزهای پس از زلزله تاکنون از حدود 10 هزار واحد مسکونی خانوارهای تحت حمایت زلزله‌زده بازدید و خسارت وارده به این منازل را ارزیابی کرده‌اند.

قائم‌مقام کمیته امداد استان کرمانشاه عنوان کرد: کمیته امداد تاکنون هفت هزار و 323 پرونده نیز برای خانوارهای مددجوی آسیب‌دیده از زلزله تشکیل و این پرونده‌ها را به ستادهای معین بنیاد مسکن تحویل داده است.

محسن رخصی بابیان اینکه بنیاد مسکن نیز برای مددجویان ساکن در مناطق زلزله‌زده 231 پروانه ساخت منزل صادر کرده، گفت: همچنین این نهاد به‌منظور خدمت‌رسانی سریع به خانواده‌های نیازمند تحت حمایت 476 پرونده مربوط به این خانوارها را برای دریافت تسهیلات عمرانی به بانک‌های عامل معرفی کرده است.

رخصی با تأکید براینکه هم‌اکنون اصلی‌ترین کار و فعالیت امداد پیگیری امور ساخت و تعمیر منازل مسکونی مددجویان زلزله‌زده است، ابراز امیدواری کرد: خیران نیکوکار همچنان یاری گر این نهاد برای اسکان دائم مددجویان زلزله‌زده در منازل مسکونی خود باشند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار