دبیر کنسرسیوم ICT پارک علم و فناوری خوزستان گفت: این کنسرسیوم نیاز دارد تا دید دولتی‌ها نسبت به شرکت‌های بومی استان تغییر کند و به آن‌ها اعتماد کنند و فضای رقابتی به آن‌ها بدهند تا بتوانند فعالیت کنند.
کد خبر: ۵۴۳۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲ 25 December 2017

بهزاد رزم‌گیر اظهار کرد: کنسرسیوم ICT شرکت‌های عضو پارک علم و فناوری خوزستان، متشکل از شرکت‌های IT هستند که تشکیل یک کنسرسیوم داده‌اند و در چند حوزه مشغول به فعالیت هستند.

وی افزود: یکی از حوزه‌هایی که شرکت‌های این کنسرسیوم در آن مشغول به فعالیت هستند، شبکه و زیرساخت‌های IT است. این شرکت‌ها در زمینه‌های تولید نرم افزار و سخت افزار، امنیت و مشاوره و بازاریابی در حوزه IT و ICT مشغول به فعالیت هستند.

دبیر کنسرسیوم ICT پارک علم و فناوری خوزستان تصریح کرد: این کنسرسیوم توان شرکت‌های ICT مشغول در پارک علم و فناوری خوزستان را در قالب یک جمع نشان می‌دهد. با این کار، شرکت‌ها به دنبال رقابت با شرکت‌های قدرتمند سراسر کشور هستند.

رزمگیر بیان کرد: در حوزه امنیت شرکت‌های این کنسرسیوم، فایر وال‌های- فایروال نام عمومی برنامه‌هایی است که از دستیابی غیرمجاز به یک سیستم رایانه جلوگیری می‌کنند- بسیار تخصصی و قدرتمندی را طراحی کرده‌اند. همچنین در حوزه نرم افزار نیز شرکت‌های تولید کننده نرم افزار بسیار خوبی وجود دارد که تولیدات بسیار خوبی نیز داشته‌اند و اکنون محصولات خود را در بازار ارائه می‌دهند.

وی ادامه داد: در بحث تولید سخت افزارهای زیرساخت شبکه‌های سازمان‌ها و بخش‌های خصوصی، شرکت‌های این کنسرسیوم توانمندی خود را نشان داده‌اند و از توان آن‌ها در این زمینه‌ها استفاده می‌شود.

دبیر کنسرسیوم ICT پارک علم و فناوری خوزستان اظهار کرد: برخی از شرکت‌هایی که عضو پارک علم و فناوری هستند از نظر دانش علمی، توان آن‌ها در حدی است که می‌توانند در برابر بسیاری از رقبا در سراسر کشور رقابت کنند. این شرکت‌ها در قالب یک کنسرسیوم گرد هم آمده‌اند تا بتوانند نسبت به انجام پروژه‌های کلان کشوری اقدام کنند.

رزمگیر گفت: این کنسرسیوم نیاز دارد تا دید دولتی‌ها نسبت به شرکت‌های بومی استان تغییر کند و به آن‌ها اعتماد کنند و فضای رقابتی به آن‌ها بدهند تا بتوانند فعالیت کنند.

وی خاطرنشان کرد: تا زمانی که دولتی‌ها به شرکت‌های درون استان که این کنسرسیوم را تشکیل داده‌اند اعتماد نکنند و پروژه‌های خوب استانی را به آن‌ها ندهند، این شرکت‌ها نمی‌توانند فعال شوند.

 

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار